litakine og Theodor Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 etter fødselen hadde jeg MYE rifter og totalruptur, og ble sydd ganske omfattende 2 ganger på operasjonsbordet, nå er det 7 måneder siden, og det er ikke særlig pent arbeid og jeg kan vel si at jeg ikke er like "pen" der lenger, samtidig som om det føles som om enkelte plasser er sydd litt "feil" - noen plasser det kanskje er et sting for mye, som da er ganske ubehagelig - det føles kanskje som huden er i flere lag. Ikke lett å forklare... Men nå skal jeg til gynekologen ved sykehuset jeg fødte, og det jeg egentlig lurte på, er om jeg har krav på ny operasjon, selv om det er mest kosmetisk (selv om jeg f.eks har smerter i den ekstra huden jeg har fått da)... er det noen som har hatt en oppussing av underlivet? Er ganske plaget (psykisk) av utfallet av all den syingen... og ikke kritiser at det plager meg, jeg har fått en vakker sønn, og skjønner at det aldri vil bli som før, men det føles ut som ting er "feil" der nede
*Minnie Mus* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 har ikke vært gjennom det du har vært gjennom, men jeg synes i ca et år at det var noe som var galt særlig mens vi hadde sex. Hadde ikke full ruptur da, men ble sydd noen sting. Men heldigvis gikk det seg til. Hadde det ikke gjort det, ville jeg krevd å fått en ny operasjon av en plastisk kirurg!!
litakine og Theodor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 det er ikke bare ved/etter sex jeg plages, det er hele tiden, til og med før vi begynte å ha sex igjen... men ville staten ha dekket for plastisk kirurg når det ikke er store skader (sånn som f.eks ufrivillig luftavgang)
*Minnie Mus* Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 det vet jeg ikke, men hvis du har smerter og store psykiske plager, så bør jo det være grunn nok? Ville hørt med gynekologen jeg og gir han deg negativt svar, ville jeg fått en ny vurdering av en annen lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå