Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville dere lurt litt hvis mannen deres skrev melding til en han jobbet med før at hei vennen kom ut på byen når jeg jobber så vi kan sees....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hva slags forhold man har, evt sjalusi, forventninger og en smule tillit. Men jeg hadde gitt meg katta. er du usikker: spør.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Nei, ville overhodet ikke lurt. Skjer hele tida.

Skrevet

til en han jobbet med...eller ei?

jeg hadde uansett ikke likt at min kjære refererte til noen andre som "vennen"...det blir for imtimt for min smak.

Skrevet

totalt unormalt

jeg hadde blitt så jævlig grisegærn og phorbanna og knust hele fuckings telefonen hennes!

Skrevet

hehehe, nei han er ikke i den klubben.

meldinen var på facebook, nå har han slettet hele greie...litt pussig det også

Skrevet

ja, ser vel det jeg også tror jeg. har snakket med han om det. i meldingen lurte han nemlig på om hu ikke kunne komme på byen når han jobbet så de kunne sees.....

han sa han gjorde det for å¨være hyggelig.......

Skrevet

Og da sa du? Og så svarte han?

Skrevet

han ville være hyggelig fordi hun aldri går ut....mener selv at han ikke så på dette som en invitasjon, men angrer veldig. han hadde ikke lyst til å bli helgepappa.

Skrevet

Næh.. det er vel ingenting å ta på vei for? Jeg kaller mange kollegaer for vennen, jeg. Lille venn, vennen, idiot, kødd, søten osv. Noen snakker bare mer enn andre.

Eller kanskje han bare flørter litt? Må da være lov, det? Han er jo ikke blind selv om han er sammen med deg.... De ser faktisk på andre damer, skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...