Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Kristiansand: -Passe stor. -Dyreparken. -Quart festivalen. -Utrolig hyggelig om sommeren. -Mange fine turområder/lys løyper.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg bor i "en hvit ghetto" visstnok (ihht lokalavisen for noen uker tilbake) men har under 10 min med bil til en av landets mest flerkulturelle byer:) Og er veldig fornøyd med begge deler, i tillegg til under 5 min til næreste badevann og marka, alle tilbud i byen... Byen er i tillegg kontunierlig i utvilkling for å bedre sitt image som "harryhovedstad" og er blitt en knallbra by å bo i:)
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 "byen" jeg bor i kan vel egentlig ikke kalles en by engang..såvidt ..haha..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Bærum - jeg bor sentralt, men likevel fredelig og rolig i et bra strøk - det er rolig her og barnevennlig - kort vei til barnehage og skole - sjø og strand i nærheten - mye bra turterreng - familie og venner bor her
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg bor på et pittelite sted mellom en bygd og Bergen. Elsker plassen jeg bor. Kort vei til Bergen, bra bussforbindelse. Fin natur, masse badeplasser, alle-kjenner-alle Skal bo her i mine siste leveår, lover deg! =) Også har vi Rock n' LoL festival som ikke er så stor, enda:P
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Bergen: Det kunne jo sikkert regnet enda mer..? Neida, Bergen er fint det. Fine bygg, kjekke folk, mange muligheter, og så det største plusset av alle: man slipper å forholde seg til østlendinger! ;o)
Stjerne37 Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Lillehammer: Mange mange turister som legger igjen masse penger og så reiser igjen:)
OsloMor Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 OSLO Midt i sentrum og kort vei til alt Mye fin natur, marka og sjøen m.m. Uendelig med kulturtilbud og arrangement for stor og liten. Masse gode restauranter i alle prisklasser. Alle klesbutikkene er her. Lærer å kjenne andre kulturer, samt bli mindre fordomsfull. Det beste av sesongens grønnsaker rett utenfor døren. Barnehagen er 8 min. gange unna, det samme er barneskolen når den tid kommer. Øyafestivalen, god-festivalen sjøl, uten camping og 10 min hjemmefra:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 at det er så dyrt og bo her at det bare er 1 aleneforelder i BH til småen... eller var det det nagativè?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå