♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Når kan jeg ta i bruk sports delen på vogna?Har en sønn på 5 mnd som ikke vil ligge i vognen mer, ligger å tar hodet og beina opp liksom. Kansje han ville vært i vogna om han så mer osv tenkte jeg i sports delen. Kan jo justere ryggen på sports delen så han ikke sitter helt rett, og kan legge han ned når han sovner.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Still inn slik at han ligger så flatt som mulig og ta i bruk sportsdel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå