♥Mamma`n til lille Kasper♥ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Når kan jeg ta i bruk sports delen på vogna?Har en sønn på 5 mnd som ikke vil ligge i vognen mer, ligger å tar hodet og beina opp liksom. Kansje han ville vært i vogna om han så mer osv tenkte jeg i sports delen. Kan jo justere ryggen på sports delen så han ikke sitter helt rett, og kan legge han ned når han sovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå