mamsen sin Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Heisann Er det flere enn meg som bruker denne metoden. Jeg har ingen planer om flere barn, men synes bare det er så deilig å slippe prevensjon.
HopsiDeisy Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hadde jeg aldri turt.... Og tror ikke mannen min ville klart det!
Sjefsmegga Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Du, jeg har ei som skulle vært en flekk på lakenet løpende i bleier her jeg... ;-) Hun var veldig ønska da, men hadde planer om flere barn en eller annen gang den gang da..så da var det ikke krise... Nå derimot....ikke SJANS engang...
☆Anonymia☆ Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 nei skal jeg ikke ha barn nå,så bruker jeg prevensjon...
Nit@™ Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Nå er jo den metoden høyst usikker da. Jeg hadde ikke tørt. Mannfolka har jo lett for å "spytte" litt før de kommer ;o) Heldigvis slipper jeg å tenke på slike ting lenger, for det er nok liten sjans for at jeg noen gang kan bli gravid igjen. Like greit, for JEG har ikke tenkt å ha fler. Ingen som spurte han nå altså ;o)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Hva gjør du når du blir gravid da? Tar abort?
Mammasin Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Har gjort det i perioder i livet:-) Ikke å anbefale, om man ikke synes det er greit å bli gravid. Jeg endte med å bli gravid på den måten:-) Men det var helt fint at det ble sånn.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Veldig usikker metode det der. Ikke noe å satse på.
mamsen sin Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 da blir jeg vel trebarnsmor da vel,hehe. Ikke abort nei, er du galen. Får vel begynne å knaske på p-pillene igjen tror jeg.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Det er like festlig hver gang noen virkelig beviser at de ikke har fulgt med i seksualundervisningen...
alvefrøken Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Vi brukte den i mange år.....vi fikk ikke barn, før vi prøvde
Gjest Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Min samboer og jeg har gjort dette stort sett i 6 år, og forløbig har vi kun en tulle som bi prøvde i 8 mnd på å få til ;-)
Gjest Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Den funka fint med xen min de 2,5 årene vi var sammen, mann med stålkontroll, trakk seg til og med ut før sprut når han brukte kondom en sjelden gang. Men lille i magen skulle vært en flekk på lakenet, sambo eier ikke selvkontroll:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 tror det var slik lillemor ble til også. Jeg hadde sluttet med prevensjon, men hadde planer om å få etter nyttår, hun er født i november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå