prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har begynt å legge min jente på 8 uker mellom 20-20:30.. kan ligge lenge våken i sengen sin å kave men skriker ikke så lar henne ligge.. men har jo av og til så lyst til å ta henne opp å kose men samtidig er det så godt når begge barna er lagt for kvelden!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Ligger du inne hos henne da, eller hvordan gjør du det? Jenta mi er 7 uker, og jeg har prøvd noen kvelder nå å legge henne ca 22.30-23 mens hun fortsatt er våken, men det gikk "så der". Gikk greit et par ganger, men måtte ta henne opp igjen noen ganger. Men jobber med saken om å få henne til å sovne av seg selv, men hun er jo fortsatt liten så forventer ikke at det skal gå på noen uker ennå ...
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 neida, hun ligger alene.. er så overraset selv over at hun både legger seg så tidlig og at hun bare ligger og pludrer og sovner så smertefritt av seg selv! har gjort det 4 kvelder nå... er jo glad men allikevel så rart!
Trine_80 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Her sovner mini kl 23. Prøver å begynne leggingen kl 22 nå, for å se om jeg kan klare å forskyve det litt frem etterhvert. (Men det har kommet seg betraktelig, i begynnelsen sovnet han ikke før 1-2 på natten..)
Sunniva78 har to små Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Min gutt på 9 uker legger seg alt fra 20-22. Kommer litt an på når han har siste måltidet og når han er trøtt:-) Her nytter det forresten ikke å bare legge han i våken tilstand, må bysses ja... Sover i ca 8 timer når han sovner, så det er jo godt:-)
Kakebakesøte Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Vi har det som deg prinsessemamma. Han legges 20-20.30 og av og til sovner han med en gang, andre ganger bruker han litt tid. Men han protesterer ikke. Ligger å titter rundt seg. Har lagt han slik i en uke nå... krysser fingrene for at det vil fortsette slik Søstern hans var likedan, men hun fikk mme OG mm, lillegutt får bare mm.
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 vi er heldige "kakebakesøte"=) storesøster var egentlig ganske grei å legge hun også, og er det fortsatt=) tar forresten opp mini og gir henne mat når jeg legger meg.. våkner ikke men spiser i søvne og sover da 5 timer til neste måltid=) hun får heller ikke mme siden hun absolutt IKKE vil ha flaske! Skrev innlegg fordi hjertet mitt blør litt når hun ligger der nede å titter seg rundt! har så lyst til å ta henne opp å kose!! men får kose litt ekstra på dagtid når største er i barnehagen istedet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå