Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jenta mi har ikke likt å ligge i vogna, av og til har det gått bra, men flest ganger har jeg måttet gå hjem igjen pga at hun skriker. For en uke siden begynte jeg å sette henne litt opp(hun er 5mnd nå), og da var hun storfornøyd, satt bare der og kikket helt til hun sovnet, da la jeg henne ned. Har kost meg med trilleturene i det siste og tenkte endelig kan jeg også gå ut å trille! MEN i dag har jeg prøvd å sette henne i vogna tre ganger og hver gang vi har gått ett lite stykke begynner hun å vræææle. Huff er så slitsomt dette. Sliter med å få henne til å sove på dagtid og når vogna ikke heller funker blir jeg helt sliten av å bysse henne... Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 jeg vet åssen du har det.. mini her liker heller ikke vogna... det går greit hvis vi skal fra a-b.. da sover hun, men så fort vogna stopper våkner hun. hun vil ikke sitte og se som andre barn gjør.. så mini her sover i sprinkelsengen sin på dagtid. det er den eneste plassen hun vil sove på . prøv å legg henne i sengen ? se om det går ?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Har prøvd senga også, men det nytter ikke. Hun sovner i senga om kvelden, heldigvis! Blir så fortvila når jeg ikke kan gå ut å trille:( Håper det går seg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå