Miss Misantrop Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Noen som har opplevd at lege/jordmor har vært ganske sikker på gutt også fått jente? Dette med utgangspunkt i at ul er tatt i uke 20
blir gal Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Har ikke fått noe enda.men,jordmor sa ganske sikkert at ho så en gutt.pung og testikler og sånt.men,jeg tør ikke være 100% sikker.vil gjerne være sikker på det.
Miss Misantrop Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Ja, må være sikker på det.. her blir det 3d om en måned.
Miss Misantrop Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Har jo hørt om babyer som har sett ut til å være jenter men som egentlig er gutter. Men har aldri hørt det har gått andre veien...
Lizzern85toskjønnejenter05&08 Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg har hørt om at de har tatt feil, både når det gjelder gutt og jente. oftere at det har trodd jente og at det har vært gutt, men har et tilfelle nå nylig hvor de sa gutt, men da hun kom på 3d var det ei jente:) så man kan vel aldri være helt sikker....
C@milla *EMIL* Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Ja har hørt om det.. Var ei kjent ei som hadde gutt, funne navn og alt.. Ho måtte reise heim med jente i blå klær ;o) Men håper jo de tar rett hos meg da.. har begynt shopping idag eg.. Blått her og
Miss Misantrop Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Siden dere har hørt om tilfeller der de har tatt feil den veien også skal jeg for min del vente på 3d før jeg shopper blått i blått... siden noen har hørt om det liksom.. og han sa ikke at han var 100 prosent sikker heller (men det gjør de kanskje aldri?).
Miss Misantrop Skrevet 17. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2008 Dytter litt jeg, i tilfelle noen flere har opplevd å få høre at de skal ha gutt og så fått jente...
Mamma mjaua Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 venninnen min:) fikk vite at hun var gutt på ultralyd, også var jhun en jente:)
Miss Misantrop Skrevet 17. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. april 2008 Iiiikk det kan altså skje... Så spennende!
Penger Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Kan jeg ane en som er lei seg for å få gutt? Jeg tror at så lenge de sier de er usikre eller bruker utrykk som tro...er det ikke helt sikkert. Dette ofte fordi barnet er urolig og det er vanskelig å se om det er navlestrengen eller tissetass. Noen av jordmødrene tar sikkert mere forbehold enn andre. Nå er det en fin mulighet til å forbrede seg litt, dette med ul.
shari_z Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Naboen min fikk tatt 3 UL'er under svangerskapet, og alle visste en gutt ganske tydelig. Stor da var sjokken da det kom ut en jenta! De var ikke forberedt i det hele tatt, hadde kjøpt inn alt for en gutt, men var likevel fornøyd med jenta.
Miss Misantrop Skrevet 18. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg er ikke lei meg for å få gutt. Bare så utrolig overrasket. Jeg vet jo at det er litt over 50 prosent sansynlig, men alikevel har jeg ikke tenkt tanken... merkelig. Men jeg tror jeg får det barnet det er ment at jeg skal ha. Og jeg er sikker på at jeg som alle andre mødre får verdens mest fantastiske barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå