Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg er rimelig lei etter å ha hatt svogeren min i hus i snart ei uke, i tillegg til den broren jeg alltid klager på og mannen som aldri er hjemme. Nå er mannen som alltid på jobb, og bruttern har tatt med seg både svogeren og vesla på butikken for å handle kattemat:) Og jeg ligger og kooooooser meg på sofaen alene, føler det er vel unt! *kosemose sofa*
Mayken Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Nyt det så lenge du kan. Er ikke så lang vei til butikken:( hehehe
Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 HEhe, nei det er ikke så langt, me Embla går ikke så fort heller;) Hehe...
Mayken Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 åhhh...så de tok ikke med seg vogna? Nei, da kan det jo ta litt tid. Sitter og venter på at det er på tide å legge snuppa jeg, og på at T skal komme hjem fra Danmark, tror flyet hans har landet nå.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Joda, de tok med vogna, men hun sitter da ikke der i mer enn 5 min i strekk av fri vilje serru;) Og det visste jeg før de gikk, de vet det når de er tilbake;) Har han gjort der a?
Mayken Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Han har vært på møte med noen bedrifter som jobben hans samarbeider med. Tror det het Billund eller noe sånt. Dro i går tidlig og kommer hjem i kveld en gang.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Ah, i Billund ja:) Håper han ikke kommer så seint da:) Skal du og Ina til byen på lørdagen? Er noe arrangementgreier for barna på torget...
Mayken Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Ja, lurer på å trille til byen. Vet du når det starter?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Husker ikke, står på brua i Konnerudbakken (den dere ikke kjører forbi:p) Kan sjekke i morgen. Har spurt Kozy om hun skal noe også, men ikke hørt noe ennå. Kanskje slå oss sammen da? (men jeg går IKKE til byen, jeg tar buss eller blir kjørt, banna bein! Hehe)
Mayken Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Hehehe...hadde ikke regnet med at jeg skulle få deg til å gå nei;) Har avtalt med ei venninne at vi skal gå til byen, og vi får kanskje med oss ei annen venninne også. Så da blir det ei enkel og to søskenvogner på vei ned Konnerudbakkene på lørdag...hihihi Endelig fått lagt Ina nå, hun ligger i senga og leser ei bok, håper hun sovner lettere i kveld en hun gjorde i går. Hadde vært koselig om vi kunne møtes å spise eller drikke noe da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå