mammasine2 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er ei jente på 23 som er ganske stor rundt magen fra før. venter nr to. syns d e så kjedeli at d tar sån ekstra lang tid før magen stramme sæ å d begynne å vises før andre at æ skal ha baby. med første trur æ at æ va en 24-25 uke på vei før d begynte å vises sist. e 18 uke ca nu. noen med erfaring
C@milla *EMIL* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Tja.. erfaring.. er førstegangs, men nå i uke 22 ser jeg allerede ganske gravid ut ja...) nyter det jeg da, men det kom gangske plutselig her for et par uker siden.
ny_mor Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Hei Er i uke 19,men endel ekstra på kroppen og det syntes IKKE enda Må vel are vente i tålmodighet
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ser ganske gravid ut når jeg står, men det valker seg når jeg setter meg ned. Det som er så rart er at resten av meg har blitt mye tynnere. Ikke bare rygg og rundt der, men ansikt og hals osv. har blitt merkbart tynnere. Var jo ganske dårlig i begynnelsen, men jeg har jo lagt på meg 6-7 kg og er 21+5. Er nok litt er polstret rundt magen denne gangen siden det er nr.2. Men jeg misunner litt de som er helt flate og man kan se de er gravid nesten med en gang etter unnfangelse. Men jeg er sikker på vi kommer til å få de flotte og runde babymagene snart vi også.
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg har vært ganske oppblåst av luft jeg i lang tid, så for et par dager siden så var magen liksom sånn den var før jeg ble gravid!!! Usj altså... Vil jo se gravid ut nå som jeg er nesten 22uker på vei!!! Litt kjedeli.... blir også misunneli på dem som har flat mage, men har jo kun meg selv å takke at jeg er blitt så stor som jeg er.... og x'n uff... ble skikkeli sofa gris i mitt forgje forhold og det er veldig vanskeli å gå ned i vekt igjen!!! Får bare ta det etterpå tulla vår har kommet til verden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå