Gjest Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hvor selger de billig lekegrind? Der jeg har vært har de kostet 1200 og oppover. Jeg trenger en lekegrind jeg kan ha på terassen i sommer som kun skal brukes 2-3 mnd. Vil derfor ikke bruke så mye penger på det. Har sett på finn, men der koster de 800 og oppover ellers er de solgt. Kanskje noen har en ide om hvordan jeg ev. kan lage en grind?
Dunder Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Litt billigere på Deal.no, men det beste er nok Finn. Det går jo an å prute litt, noen av annonsene ligger jo ute i ukesvis og enkelte starter litt høyt..
Gjest Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Bor du i Bergen så kan du få vår for veldig lite. )
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Bor desverre ikke i bergen....men i stavanger området.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Vi handlet på deal.no, der koster en fin tre-lekegrind 900kr (eller noe) Den billigeste vi fant. Ga rett og slett bare opp finn.no for der ble de solgt før jeg rakk å ringe på dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå