Gå til innhold

i dag består middagen av:

Anbefalte innlegg

Skrevet

ferdig-grillet kylling

fedigblandet salta og ferdig bakt oliven brød, vips og tryll så blir det kyllingsalat til de voksne og kylling lår til ungene...

Grunnen til at det i det hele tatt nevnes er at jeg sitter her med en emmen smak av juks i munnen... :-)

Er det lov å lage så rask middag? hehe.... jeg lager en regel som sier at det er ok.... så da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rask middag er lov.... Du er jo dritflink til å lage all maten fra bunnen av du...så om du en gang i blant "jukser" så viser du bare tegn til å være blant oss andre dødelige...

Jeg skulle også jukse idag...Men fant ingenting som fristet i lageret vårt av slikt...så....

Endte opp med å lege ordentlig pizza med salat...Gutta blide som en sol, mamma med halsbrann... ;)

Nå har i vært ute og ryddet litt i hagen, mens gutta har lekt...Måka har helt bsnad fra sandkassen utover hele plassen, så mannen måtte frem med feiekost og spade...

Nå leker gutta og mannen ute med sprettball...mens jeg gjør meg klar til å dra i styremøte. Ha en fin ettermiddag/kveld!

Klem klem

Skrevet

Synes det var en fin-fin middag, jeg!

Klart det er lov å lage rask middag - hvordan skal en travel hverdag funke ellers???

Og kylling er jo sååååå mye bedre enn pølse med brød....

:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...