Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Ikke spørr meg hvordan....uansett - jeg bestemte meg ihvertfall for å lage en dose pinnekjøtt til middag. satt den på, med typiske bjørkepinner. hadde på godt med vann og ventet. etter to timer (kikket jeg oppi og så den trengte vann. var ikke tom for vann, men lite vann. dro så avsted for å hente 2 åringen i bhg. vel hjemme stopper jeg først for å hente posten. jeg merka det med en gang jeg åpna bildøra - for en stank!!!! noe luktet helt jævelig, og jeg fikk bange anelser om at det kom fra oss. kjørte opp til huset, og der sto det en sky med hvit røyk ut av kjøkkenvifta, så jeg fortet meg inn. da jeg kom inn sto lokket å dirret, med masse røyk ut av det (jeg hadde skrudd ned varmen en god del og kan ikke helt forstå det her) åpner lokket, og pinnekjøttet har blitt brunt, og det ligger områder med svart tjære rundt omkring.... da jeg la på lokket igjen, luktet hendene mine bål..... fyttefaen... dårlig gjort. hvordan kan pinnekjøtt bli tjære a??
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Mest sannsynlig så er det pinnenne som har gjort det, altså det har brent seg:) lykke til neste gang hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå