mastermind Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 etter at anonymknappen forsvant, eller er det bare jeg som er her mer enn ellers? Synest det har dabbet så veldig av. og anonymforumet har jo blitt det skittslenging/krangleforumet!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Heller litt stillere med normal omganstone, enn høy aktivitet og mye drittslenging, spør du meg... Hvis anonymforumet har tatt av etter at anonymknappen ble borte, er det vel der mange tar ut frustrasjonen sin, da. Jeg synes i alle fall at det har blitt bedre tilstander her inne på 3. trimester siden den knappen forsvant! :-))
mastermind Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Helt enig der altså! Savner ikke drittslengingen for å si det sånn. Deilig å slippe disse sure anonym-kommentarene. Har blitt litt mer seriøst og behagelig her inne.
Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Enig. Gjør ikke meg noe at anonym knappen forsvant. Men hvorfor gjorde den det? Og har det blitt opplyst om det?
playground princess Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Mye koseligere nå =) Og det er da "nok" innlegg enda det er blitt roligere synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå