Alba44 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Etter at jeg flyttet hjemmefra for 15 år siden, så har jeg flyttet 7 ganger. Det føles nok for en stund )
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Har aldri flyttet jeg:O Flyttet en gang fra et pittelite rom til garasjeloftet, men har nå flyttet inn igjen i huset til mamma og pappa:P
dama Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 som "voksen" syv ganger... flyttet hjemmefra da jeg var 16 tror jeg... her jeg bor nå skal jeg bo resten av livet
MissBenz Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Fra jeg flyttet hjemmefra for 6 år siden har jeg flyttet 16 ganger...
winneboo Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg har flyttet 6 ganger. Bodde i barndomshjemmet mitt hele tiden fram til jeg flyttet ut for 3 år siden. Har da flyttet en del ganger etter det. Håper å få bo her jeg bor nå en stund.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Tok en rask opptelling, og kom til at jeg har flyttet ca 13 ganger. Kanskje en eller to ganger mer.... :-) I løpet av 24 år.
Mayken Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 3 ganger. Hvis folkehøyskolen teller blir det 5 til sammen;)
Gjest ->>- Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Vet ikke, kommer litt an på definisjonen av flytting. Rundt tjue, kanskje.
Gjest Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Rettelse: Minst 15 ganger, i alle fall. Vet jeg glemte et par flyttinger i stad..........
mpb♥ Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 På 24 år har jeg flyttet 12 ganger, håper det ikke blir noen flere ganger nå
høstbarn:) Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 5 ganger har jeg skiftet bolig,- og planlegger nå en sjette. På 29 år...
Lille L Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 4ganger i de 3årene jeg var med bf.. 4ganger med fam..
hit og dit Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 9 om ein rekner fra stad til stad, 14 om ein inkluderer å bytte hus/leilighet.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 4 ganger siden jeg flyttet fra foreldrene mine for nesten 8 år siden. Skal flytte igjen om 1 eller 1,5 mnd men da for godt får jeg tro. Bygger hus.
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 flytta hjemmefra for 10 år siden, og har flytta 2 ganger etter det.
Koala *g07* Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Siden jeg flyttet hjemmefra har jeg flyttet 7 ganger.
Sjefsmegga Skrevet 17. april 2008 #20 Skrevet 17. april 2008 Innad i samme kommune: 5 gang, ut av kommunen, bytta kommune 2 ganger, kun bodd i 2 kommuner :-) IKke alngt, man driten skal da pakkes og flyttes på lell så jeg sier meg ferdig med det der, skal klore meg fast her til jeg blir henta av "hvitfrakkene" eller av ei båre ;-)
mamma&urokråka Skrevet 17. april 2008 #21 Skrevet 17. april 2008 Med mamma har jeg flyttet 4 ganger, med pappa 6 ganger, med meg selv (etter jeg flyttet ut) 4 ganger, så 14 ganger til sammen...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #23 Skrevet 17. april 2008 9 ganger etter jeg var 18 og flyttet hjemmefra.
petite fleur Skrevet 17. april 2008 #24 Skrevet 17. april 2008 Måtte telle over jeg nå, og fikk litt sjokk - har flytta 24 ganger ;-O
Mammasin Skrevet 17. april 2008 #25 Skrevet 17. april 2008 Hjelpes det blir 13 ganger på 15 år!! (er 33 idag Har ikke følelsen at det er sååå ofte...men oj sann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå