Gå til innhold

Flere som har gått opp i sko-strl??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er samme strl som før ellers på kroppen, men når jeg skal prøve sko nå må jeg ha en strl større enn jeg pleide å bruke før. Flere?? Går det tilbake? Er 4 mnd siden jeg fødte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fremdeles en del vann i kroppen, så føttene er større enn før ja.. Men det går vel vekk etterhvert? Kanskje?

Skrevet

Huff håper det.. jeg brukte 38 og av til 39 før, nå må jeg opp i 40!! Jeg blir deppa..

Skrevet

Hehe, pingla:) Jeg bruker normalt 41 (er 180 cm høy), så jeg i spesialbutikk for å få tak i sko! Hehe.. Bigfoot!

Skrevet

Jeg har nok vokst i føttene tror jeg, for jeg brukte 36 før jeg ble gravid, og nå må jeg opp i 37.

Meker veldig på et par sko jeg har at jeg ikke orker å gå med dem fordi de blir litt trange, og det var de absolutt ikke før jeg ble gravid..

Trist, for jeg har så maaange fine sko :)

Skrevet

SAmme her! Var ikke klar over at det kunne skje jeg;-) Hadde masse vann i kroppen mot slutten av svangerskapet, og måtte derfor kjøpe et par sko i str 40 (bruker ellers 39). Gleda meg så til å bruke alle de vanlige skoene mine, men neida....får de IKKE på meg! Og nå skal jeg begynne å trene igjen, ut å kjøpe nye treningssko....

Skrevet

Jeg gikk permanent opp en str. i sko da jeg fikk første ungen, men har heldigvis ikke gått opp noen flere str. denne gangen med nr.2. Jeg måtte bytte ut alle skoene mine sist gang.

Skrevet

Jeg hadde frykta dette, for bruker 40/41 til vanlig.

Men heldigvis er skostørrelsen den samme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...