loffmusa Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Har dere mat lyst? Da tenlker jeg spesielt på middagsmat. i uke 8-16 hadde jeg veldig problemer me middager,jeg tenkte ikke på noe annet en brødskiver:o HELT FORFERDELIG,men sånn kan jeg være enda( uke 22+1 i dag) Går sammen me sambo i butikken og kan ikke komme me forslag te middag. noen som er sånn?
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Fra uke 6 til 14 klarte jeg ikke å se på mat engang........men derimot nå kan jeg spise alt jeg kommer over...Konstant sulten hele tiden....Har begynnt og ha med meg en pose med skrellede gullerøtter i vesken....ellers så spiser jeg alt jeg kommer over...Er i uke 24 nå)
loffmusa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 hehe, oki. da får jg bare vente så går det vel sikkert over... innimellom bruker jg ord som JEG HATER MIDDAG. hehe, så kan jg også si JEG ELSKER BRØDMAT. kjedelig? EEHHHH ja. hehe noen fler som er sånn?
MaybeAgain Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Høres velduig kjent ut. Stekt mat, kjøtt, sterke sauser.... æsj...... Vil helst ha brødmat, pasta, grønnsaker, frukt og yogurt.... Jeg er nok spennede å bo med for tiden.....
Mamma mjaua Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 haha akkurat som meg. mamma hadde lagd kjøttsaus med all slags grønnsaker osv til spagetthien, noe jeg tilvanlig liker kjempegod.. jeg ville bare ha på ketshup, akkurat som min 5 år gamle bror:P
loffmusa Skrevet 17. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2008 åå, så glad jg blir når vi er fler, hadde ikke trodd jg var alene men for meg er detta helt grusomt. pannekaker er godt;) brødmat:) og youghurt og frukt, men vi kan jo ikke leve på dt... kan jo,men ekke sunt.
kattungen Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 He, he, her går det fortsatt i ristet loff og kinamat. Blitt ekstremt snever i matveien. Og ikke akkurat tjukk heller. Har vært så dårlig i en lang periode, men har snudd nå (heldigvis!!!!!!). Så håper matlysten kommer litt etterhvert. fortsatt i minus 4 kg i uke 17 og veier lite i utgangspunktet, uff- ikke moro. Men magen vokser og babyen sparker, så tar det som et godt tegn:)
Deneb Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Jeg klarer ikke å spise noe annet enn frukt på dagtid, men på kveldstid blir jeg et monster som kan spise hva som helst - og gjerne hamburger eller tapas! Likevel har det blitt minus sju kilo, men jeg er bare i uke 13 da, og jeg har noen kilo å gå på )
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 jeg ville helst ha potetmos en periode...Idag har jeg lyst til å grille pølser i lompe med ketsjup på! og spise et ferskt rundtsykke med masse salami=) jeg har også lyst på fenalår...og smørdampa asparges.. går mest i knekkebrød/ brødmat og babymat på glass her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå