lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Den soft isen er såååå god! Nam nam Fått helt dilla jeg nå.. Hva har dere dilla på jenter?
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2008 Må jo få med at jeg mener soft-is med sjokoladesaus da
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 GLAD jeg ikke bor nærme en Mc Donalds, jeg synes ALT der er godt!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Hehe, ja det skal du være glad for! Kommer til å trille nedover veien om et par mnd jeg hehe.. Kjedelig å ha skikkelig sjokolade- og saltsug!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Kiwier! Mmm, sunt men godt.. jeg jobber på bakeri, så har all verdens fristelser tilgjengelig når jeg er der, så må liksom tvinge meg selv til å få dilla på "bra" ting:)
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Ja, veldig god softis, men jeg tørr ikke spise softis når jeg er gravid. Når mattilsynet har kontroll på softismaskiner finner de ut at ca. hver 4. har et for høyt bakterieinnhold. Fra matportalen Softis er et godt medium for framvekst av sykdomsframkallende bakterier. Høyt bakterieinnhold kan føre til at folk blir syke. Bakterieveksten kan skje på flere måter. Uriktig pasteurisering kan føre til en gradvis oppvekst av bakterier. Svikt i vaskerutinene kan også føre til bakterievekst. Lekkasjer i maskinene er en annen kilde til bakterievekst. Dårlige pakninger kan for eksempel føre til at bakterier fra omgivelsene kommer inn i tappemekanismene
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 Åh, nam! Kiwi er kjempegodt da! Fikk jeg lyst på nå... Har faktisk dilla på smoothie også, så jeg føler det veier opp for søtsuget mitt, hehe
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 kiwi har jeg og vært helt avhengig av i dette svangerskapet! Spiser en kurv om dagen ensten, haha
bullebull&gullegull Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 jeg har en burger king rett ved der jeg bor.. der har de farlig is altså... sånn med enten strawberry cheesecake eller cookies and cream i softis... *siiiikle*
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 vi bor 1 min å kjøre fra mækkern... veldig greit,men litt farlig også.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Åååå, nå fikk jeg lyst på sundae med sjokolade på...*nammenam* Bare synd at Mc'en er laaaaangt unna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå