Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hei! Ser litt lenger nede her,at du har svart på ett innlegg ang.... spiraler,og at du bruker kobber spiral... Så skriver du at du ikke har hatt mensen enda,kan man miste mensen helt med den spiralen også??? Har du ikke hatt mensen etter fødselen heller???? Ser i brosjyra av den at man kan få værre menssmerter,og større blødninger... Hvor lenge blødde du etter du hadde sett den inn??? Jeg satt inn kobber spiral i dag skynner du....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå