Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Mens jeg var gravid så mistet jeg helt lysten på sex. Nå er det tolv uker siden fødselen og jeg orker ikke tanken enda. Jeg elsker mannen min over alt på jord, men bare han legger seg inntil meg om natten så får jeg nesten dilla. Elsker ham jo og vil jo glede ham men klarer liksom ikke akkurat nå, føler at den nye babyen fortjener all min oppmerksomhet...er dette normalt. Vil lysten komme tilbake?? HJELP!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Så synd skulle jeg til å si, men velkommen i båten! Mannen din elsker deg nok tilbake og skjønner at dette ikke kommer til å vare for evig og alltid, så han får bare smøre seg inn med tålmodighet og vente som den storkaren han er. Det går jo alltid ann å tilfredstille hverandre på andre måter enn seksuelt. Dere kan gi hverandre massasjer, med levende lys. Kysse litt og bare kose dere uten å faktisk ha sex. Bruk fantasien da vel kvinne, og ta det helt med ro, lysten kommer tilbake når tiden er inne
FuckFace Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Heeeelt normalt! Vanskelig å skulle omstille kroppen sin fra å være mor til å bruke den til sex. Ammer du kanskje også? Min sexlyst kom kraftig tilbake etter jeg sluttet å amme nr. 1. Har akkurat sluttet med nr. 2 nå, merker litt forskjell, ja... 12 uker er ingenting, den kommer tilbake når du er klar! Han får smøre seg med tålmodighet... og evt. noe krem, så kan han gjøre det selv..
SusieQ Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg hadde null sexlyst når jeg ammet, men fikk den tilbake så fort guttungen var ferdig med puppen. Er visst laget sånn fra naturens side....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå