Fiona76 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er det flere med kraftige smerter i rygg og mage??? Blir så fryktelig kvalm når det står på som verst...har endel stikkninger der nede også....føler nesten så jeg må knipe igjen! Er i uke 37....var hos legen og han sier alt bra!! Er annen gangs fødende men hadde ikke dette i første svangerskap...håper jo kanskje ting skjer snart...men legen mente jeg ville gå til termin...! Andre som har det sånn?
Tina0508 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg har det å sånn, og har hatt det lenge. Er 35+4 i dag. Skikkelig vondt rett og slett. Er mye kvelm og spyr jeg også. Sagt ifra til både jm og lege, men de sier alt er fint. Så er vel bare en svangerskapsplage da...
sueno Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 hos meg trykker det så fælt at jeg foretrekker å ligge på siden, føler jeg får åndenød av å sitte det er grusomt til tider:) er 35+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå