Gå til innhold

Smerter i rygg og mage...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere med kraftige smerter i rygg og mage???

Blir så fryktelig kvalm når det står på som verst...har endel stikkninger der nede også....føler nesten så jeg må knipe igjen!

Er i uke 37....var hos legen og han sier alt bra!!

Er annen gangs fødende men hadde ikke dette i første svangerskap...håper jo kanskje ting skjer snart...men legen mente jeg

ville gå til termin...!

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det å sånn, og har hatt det lenge. Er 35+4 i dag. Skikkelig vondt rett og slett. Er mye kvelm og spyr jeg også. Sagt ifra til både jm og lege, men de sier alt er fint. Så er vel bare en svangerskapsplage da...

Skrevet

 

 

hos meg trykker det så fælt at jeg foretrekker å ligge på siden, føler jeg får åndenød av å sitte det er grusomt til tider:) er 35+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...