Gå til innhold

Puledate gone bad.

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fylla? Klarer han det i fylla? Hvor fant du denne kaninen hen?! Har han en bror?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dagen for de skitne handlinger*

Sjenert nei. Men omsorgsfull. Blør som en gris pga en kur jeg går på, så dusj er nytteløst. Anyway så var planen at arvingen skulle ligge hos pappan i natt og jeg kjøre til duracellkaninen som bor 1,5 timer unna. Så skulle jeg ligge der i natt da og kjøre direkte på jobb. Meeen nå er jo arvingen hjemme, barnevakt ikke å oppdrive og duracellkaninen er dratt på jobb til 12tida i natt. Og siden jeg i såfall hadde måttet kjøre halv 6 i mårratidlig hadde duracellaktivitetene måttet konkurrere med søvn for jobben min er ikke noe man drar på uten å ha hvilt hode (og kropp) først. Så da har vi avtalt en tilgodelapp. TIl en gang vi begge har tid og kan og ingen blør eller kokkelerer eller er tomme for batterier.

Fyfan, en slik utredning hører hjemme på skravle. Men jeg tar gjenre imot rapport etter dansetreninga!

Skrevet

Nei, men han har en søster med 9 unger, så tror det ligger til familien! :-D

Haha, alle jeg puler kan pule i fylla. Vel, bortsett fra en, han kom aaaaldri. Men pule kunne han.

Skrevet

Hehe. jeg skal skrive oppdatering ja. Men det skjer ikke noe spennende altså. Bare litt tulling. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...