2exu-guttjanuar2010 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 skal gå på denne kuren i ti dager for å prøve å få igang mensen igjen. Noen som har lyst til å dele sine erfaringer?
Maine Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg gikk 14 dager på provera før nyttår for å få igang mensen. Dagen etter siste pille kom mensen. Etter det har jeg hatt 3 sykluser (er nå i den fjerde) hvorav de to siste har vært normale (32 dager - og har antakelig hatt el ifølge min gynekolog). Før jeg fikk provera gikk jeg flere uker og ventet på mensen. Fikk vite at systemet hadde hengt seg opp rett før el. Vet ikke hvorfor. Nå ser det ut som om syklusen er i rute igjen. Dersom det blir mer tull vil jeg få en ny kur med provera + pergotime. Lykke til
McRabarbragrøt Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Ja, tok en tidagers kur og mensen kom dagen etter siste tablett. Men jeg ble fremdeles ikke regelmessig etter det. Merket ikke noen bivirkninger eller noe.
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2008 oki,jeg har ikke hatt mensen på seks mnd jeg,så håper så inderlig at jeg kan få en regelmessig syklus fra nå av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå