Gå til innhold

Gratulerer med dagen Tobias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk nå er du også ett år

Vet at mamman din har kjøpt sånne ballonger som jeg hadde .--- og de var så fine.

Gleder meg til å leke med alle de nye lekene dine( for regner med du får noen nye nå ) .

sees lørdag

Hilsen oda

ps mamma hilser visst også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med dagen :) Håper du får en fin dag med masse pakker og kake.

Klem fra Mathea og mamman

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til skjønne Tobias!

Håper du får en super dag sammen med mamma og pappa!

Stooooor klem fra Camilla og mamma

Skrevet

Gratulerer så mye med 1 års-dagen Tobias! Håper du får en fantastisk dag med mamma og pappa, tenk at det er ett år siden du kom til verden allerede! Husker at det var ganske dramatisk for mamma'n din, men alt gikk bra og se på den flotte lille karen du er i dag :-)

Gleder oss til å se bursdagsbilder!

Stor bursdagsklem fra mamma Mia :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, Tobias! Håper du får en fin dag!

Tenk at du allerede er ett år! Håper du får masse kaker og leker idag også!

Klem Erica og mamma

Skrevet

Gratulerer så mye Tobias! Håper du har hatt en aldeles strålende dag i dag;-)

Stor bursdagsklem fra oss!

Skrevet

Hei og hopp, å være ett år er topp! Tenk på alt du skal lære til neste bursdag....

Gratulerer med dagen!!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!! Håper det har vært en kjempe fin dag!

Klem fra oss :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen som var i går Tobias. Håper du harfått noen store flotte gaver, du skal kanskje feire mere i helgen?

Jeg har det litt slitsomt, har fått øyekatarr har nemlig ikke klart å holde meg unna gutta i barnehagen..he he

Håper jeg snart får se deg igjen!

Klem Benedicte mamma hilser også

Skrevet

Tusen takk for hilsener!

Jeg har feiret bursdag i tre dager nå, torsdag og i helgen. Torsdag hadde vi en rolig dag med tante på besøk.Og nå i helgen har jeg feiret med venner og familie, både store og små. Har hatt det helt toppers. Fått masse pakker med nye leker og nye klær, er kjempefornøyd :-) Mamma hilser også og sier hun gleder seg til sofaen og tv titting i kveld.

Klem Tobias :-)

Benedicte: Så synd du har fått øyekatarr, det hadde jeg også i høst engang. Var ikke noe moro!! God bedringsklem fra meg og mamman min!!

Skrevet

Nei, det er ikke noe gøy med øyekatarr..... det klør liksom i øynene men det går vel over etterhvert... sikkert veldig fort nå som jeg fikk klem av deg..

Gleder meg masse til å se deg igjen snart!

Klem Benedicte

Skrevet

Ja litt i seneste laget sender jeg noen bursdagklemmer fra København. Håper det har vært en super dag. Gratulerer så masse til alle 3. Mathilde og mamman håper vi ses på lørdag.

Skrevet

Gratulerer så mye på etterskudd. Håper dere alle hadde en kjempefin 1. års-dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...