Icedancer Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Var på kontroll hos jordmor i går. Fikk beskjed om at babyen ligger godt sunket ned i bekkenet. Men hodet var fortsatt litt bevegelig. Er ikke dette litt tidlig når jeg har født før?? Kan hun fortsatt snu seg? Eller er kan jeg være sikker på at hun blir liggende slik til fødselen?
nr2påvei! Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Melder meg på her, her inne ha han lagt med hodet ned siden ca uke 31 og når jeg var på kontroll på mandag uke 33+2 så var hodet godt nedi bekkenet men fortsatt bevegelig. Får også endel bemerkninger om at magen har sunket. Jeg har også født før men vet ikke om babyen fortsatt kan snu seg...
Anitahar2barn Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Både denne gangen og forrige gang la babyene seg godt ned tidlig, ca uke 32. Jordmor sa til meg at hun mest sannsynlig ikke vil snu seg, det er veldig sjeldent når de har ligget sånn så lenge. Nå er jeg i uke 34 og hodet er festet. Deilig å vite, men man kan jo aldri være 100% sikker på at de ikke snur seg da :-)
carro19 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 dette er vist normalt, etter hva jg har hørt og lest. jeg er i uke 37 og han har festet seg. Rundt uke 35 så hadde han festet og snudd seg.. så lenge ungen har festet seg så snur den ikke tilbake,,, Lykke til !!!
Anitahar2barn Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Det er vel egentlig ikke vanlig at barnet fester seg på 2. gangsfødenede? Jordmor var iallefall overrasket over at min var festet så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå