Gå til innhold

tror jeg har kjent den lille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

er i min 18.uke og er førstegangs. leser om alle dere som kjenner liv. jeg tror jeg har kjent, men er ikke heeelt sikker ennå. Men det jeg HAR kjent, opptil flere ganger denne uken, er dette :

Magen er jo større, og småhard. Men plutselig har jeg kjent, helt nederst i magen, en liten hard klump som presser seg utover mot magen.. kan kjenne det utenpå magen. kjennes ut som den lille! Når jeg "erter den litt", flytter h*n på seg, enten over til andre siden, eller forsvinner innover i magen igjen.. ikke det minste vondt, bare litt små ubehagelig i og med den presser litt mot blæren kan det virke som. men herlig

kan det virkelig være skatten vår?

Fikk se ivrig liv fpå ul or to uker siden etter ubehag og liten blødning. Alt var da finfint med den lille.. så alt er sikkert bra ennå sant?

tenker fremdeles at dette her er jo for godt til å være sant :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være den lille,ja...jeg er 2gangsfødende og kjente sånn rar romstering i magen før jeg begynte å kjenne tydelige spark i uke 16...:)

Skrevet

Jeg er kommet like langt som deg,sånn ca, tror det er et par dager mellom oss. Kan godt være babyen du kjenner. Jeg trodde jeg kjente den lille i forrige uke, sånn skikkelig. Det er liksom mer enn en slags boble følelse. Mer som små dult på innsiden, like under navlen. Jeg liker ihvertfall å tro at det ligger en liten der inne og spreller og i ny og ne hilser på mammaen sin :-)

Men, kan ikke si at jeg merker noe hver dag, ikke like tydelig ihvertfall. Mye som skjer i magen nå, det vokser og strekker seg, og føles av og til ut som om noe "eksploderer". Så jeg syns det er vanskelig å vite hva som er hva, har jo ikke opplevd dette før.

Skrevet

For ein herlige følelse!! Eg sitte å kjenne på det akkurat nå! Han har vore rolige idag, så eg har bare kjent han ein gang tidligare, men nå får eg dei "dunkå" igjen, Nyydelig!! Eg må snakka litt med han når han gjør det, så eg vett at han e våken og hørre meg. Igår snudde han seg heilt rundt fleire ganger, sparka først nede og så oppe motsatt vei..

Kjente første gang på fredag eg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...