Malin&TE Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Etter sex (og orgasme) igår kveld ble magen min steinhard.. Var ikke vondt eller noe, men ubehagelig.. Er det dette som kalles kynnere? Men det jeg bekymrer meg mest for er at lillegutt har vært litt "stille" siden da... Har kjent noe, men er litt usikker på om det er han som sparker, eller om det er noe annet.. Kjenner vanligvis spark hverdag, men mest tydelig utover dagen/kvelden.. Bør jeg bekymre meg? Er 23+3. Noen flere som har opplevd dette?
tosøtetuller Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Orgasme er jo at livmoren får sammentrekninger. Dermed blir den steinhard. Absolutt ikke farlig, bare et artig fenomen, synes jeg. Dette kan vi jo ikke kjenne på samme måte når vi ikke er gravide. Tror nok det er tilfeldig at du kjenner mindre liv i magen. Jeg er nå 15 uker på vei og har ikke kjent liv enda, men så vidt jeg husker fra sist svangerskap var det fram til ca uke 30, enkelte dager jeg kjente lite til sparkene i magen, mens andre dager var det ekstrem aktivitet, så vil tro at det er normalt at babyen er mer aktiv noen dager enn andre.
Yesss Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk vite av jm på tirsdag at frem til uke 28 så er det ikke sikkert du kjenner liv hver dag, men etter det bør du kjenne hver dag.
chootta Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg har hatt sånn som du beskriver helt siden 16 uke hvertfall hvis ikke lenger siden.. får det vær gang jeg har sex eller får orgasme.. kommer en kul på magen ikke sant også er den stein hard.. ikke noe vondt.. det er ikke farlig.. men begynner det og gjøre vondt og varer i lenger en en halv time skal man skjekke det.. Er bare at livmora trener seg til fødselen har jeg hørt.. Trekker seg sammen liksom.. Tror dette er stemmer fordi jeg har spurt mange om det og alle svarer dette..
babygullz <3 vilde Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Det samme skjedde med meg etter sex..Fant ut at det var disse kynnerne..
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Jeg får også kynnere av orgasme/sex. Drittkynnere som ødelegger orgasmene mine for tia !!
piami Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Dere har i hvertfall sex!! 7 uker siden sist.. GHAAAA!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå