Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hun er mer våken en hun sover, syter og klager nesten hele tiden. Går jo bare å bærer på henne hele dagen nesten. Urolig er hun på puppen også til tider, sliter og styrer i den selv om det er melk der. På natten sover hun bare 2 timer så er det sutring og må ha pupp. Når blir dette bedre?? Det sliter meg fullstendig ut:((((
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Høres ut som slik gutten min var. Han var slik pga kiss. Nå skal jeg ikke si at det er samme grunn for at jenten din er slik. Men kan være lurt og få en sjekk hos kiropraktor. Gutten min gråt store deler av døgnet, spes når vi skulle legge han ned.. Det gjorde sikkert vondt i nakken Men husk at noe barn bare er urolige.
Snupi27 Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 jeg hadde nok oxo tatt henne med til kiropraktor. emilie hadde kolikk og ble kvitt det etter 3 behandlinger.. men det er jo ikke sikkert at jenta de har det heller.. men jeg hadde nok ringt for å få time, kiropraktoren finner fort ut om det er en av delene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå