Gå til innhold

gave til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å levere telegram i bryllup? (sånn som til konfirmasjon). Ei venninne av meg, som jeg har hatt veldig lite kontakt med de siste årene, skal gifte seg. Har ikke blitt bedt, og jeg skal heller ikke i kirka. Men jeg tenkte at det hadde vært koselig med en liten hilsen. Kanskje litt stusselig med bare et telegram. Burde kanskje heller kjøpe en liten gave. Noen tips? Og en ting til.... hvor leverer jeg telegrammet/gaven? Ved kirka...eller der de skal ha festen? Vet jo ikke hvor festen skal være en gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste nå legger jo ut lister hos glassmagasiner, kan du ikke stikke innom å se hva de evt. har satt på liste og så tar du det som passer til prisen du hadde tenkt? Og de kan sikkert ordne levering for deg.

I siste bryllupet vi var nå, så var det gavekort fra både Skeidar og Plantasjen. Jeg syns det var gode ideer da. Spesiellt fra Plantasjen (må jo ikke være akkurat fra de da). Mange nå har jo også veldig mye i skuffer og skap og hvorfor ikke da tenke litt annereldes? Kjekt med blomster og planter til hjemmet også !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...