Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Håper noen kan hjelpe en ung, forrvirret førstegangsfødende her. Lurer på hvordan man gjør dette med svangerskapspermisjon når man har jobbet? Er det nok å fylle ut de papirene fra NAV om søknad om fødselspenger, eller skal arbeidsgiver ha egen søknad/skjema for dette? Har vært på NAV og snakket med de, men vi får forskjellige svar hver gang, aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre her. Snakket med noen av mine venninner som har gjort dette før, men også de har gjort det helt forskjellig. Noen har bare sendt inn skjema fra NAV, så har alt ordnet seg, andre måtte søke. Er dette opp til hver enkelt arbeidsgiver hvordan man gjør det? Er sikkert sent ute med det og, derfor blir jeg veldig stresset, så blir det aldri til at jeg får gjort noe med det.. sukk
Supermamm Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Kan du ikke høre med arb. giveren din hva som er praksis hos dere? Hos oss er det slik at man må sende inn et eget skjema senest 4 uker før permisjonen starter. Man må også legge ved en termin attest, lik den som man sender til nav for søknad av foreldrepenger. Ta tak i det idag så slipper du å være stressa! Lykke til: )
Linn88<3Linnea07.06.08 Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Okei, takk skal du ha Da ringer jeg bare og hører litt rundt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå