Gå til innhold

overtidskontroll en dag før igangsettelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm på kontroll på man. var da 41+1, jeg fikk da time til overtidsvurdering på søn, altså 42+0, og jm sa da at hvis ikke noe skjedde før skulle jeg bli satt i gang på man. Lurer på hvorfor jeg egentlig skal på kontroll da, siden det bare blir dagen før, tar de ul da? Fint hvis noen har vært borti det samme...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sjekker livmortappen din hvor moden du er.

Skrevet

Forrige gang ble jeg satt igang. Jeg hadde termin 16 april, og var på overtidskontroll den 28. Der hadde jeg på meg riemåler i en halv times tid, hvor de sjekka om de var noe rieaktivitet selv om jeg ikke kjente noe. Så kjente JM etter om det var noen åpning og om jeg var "moden", men jeg var ingen av delene. Så snakket vi litt om at det var viktig å kjenne aktivitet hver dag osv, og etterpå fikk jeg beskjed om å møte på føden 2. mai om ingen ting startet av seg selv før det. Skikkelig flaut å innrømme, men jeg husker ikke om vi tok UL på denne kontrollen...Jeg våknet 1. mai og følte meg uggen i kroppen, og ringte føden for sikkerhets skyld siden jeg var så langt over. Fikk beskjed om at jeg kunne komme inn, og ble satt igang da istedenfor dagen etter.

Tror det er vanlig med overtidskontrollen selv om du har fått time for igangsetting, bare for en ekstra sjekk. Jeg vet om flere som også har blitt strippet på denne kontrollen.

Lykke til:)

Skrevet

Ble sjekket både mht modenhet (jm sa jeg var halvt moden), riaktivitet og ble strippet på siste kontroll også, men greit med en ekstra sjekk da, kansje jeg kan håpe på at jeg er såpass klar at de setter i gang på søndag,.......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...