petit bisou Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Kommer dere til å barbere/ fjerne hår nedentil før dere setter kurs mot føden? Hører fra venninne som er jordmor at de setter pris på det, lettere med sying osv. Ka dokker trur?
*Super*Mamman* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jo, jeg tror jeg kommer til å forsøke iallefall.. Men er ikke så lett å "finne frem" lengre, hehe....
Stoltmai mamma:) Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Tror jeg skal prøve på det ja, gjorde det for en ukes tid siden, men det va ikke lett, så får prøve meg igjen når fødslen nærmer seg...
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Må bare be samboer fint først ) Vi har en "avtale" på dette ja.
Supermamm Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Kommer helt ann på når fødselen setter igang, men planen er å barbere helt et par uker før termin slik at det er litte grann hår når jeg ender på føden. Hadde følt meg litt for "naken" om det ikke var noe i det hele tatt: )
indianerjenta Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 jeg har ikke planer om å la det gro igjen der nede, så når jeg ikke får det til på egenhånd så får mannen min trå til.
Putte68 Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Jepp, jeg har tenkt å gjøre det ja. Er litt vrient å få det til selv nå så samboer hjelper meg:-) Synes det er mye lettere å holde det rent og tørt der nede når renselsen starter når en er barbert. Men om en føler seg naken så kan en jo la det være igjen en liten dusk:-) Men jeg hører det sies litt forskjellig ang. barbering. Noen sier at jordmødrene anbefaler det pga. f.eks sying og renslighet mens andre sier at de fraråder det pga. større fare for infeksjoner og at det kan bli ubehagelig med skjeggvekst i såret om en revner/blir klippet. Jeg velger i alle fall barbering.
Moonine_Med_Nr_2;) Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 hehe, dere kan jo sitte dere ned framfor et speil.. ;P
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Nå er det sambo som har tatt over den biten-hadde aldri klart det selv nå:-) Jeg føler meg absolutt mer vel når hårene blir stussa litt ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå