Mamma2OO5 Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 har bare erfaring med simo kombi, hvordan er E i forhold? synes selv at simo var tung stor og sviktet for mye i håndtaket. (hvis dere skjønner?) er det noen forskjell på årsmodellene i forhold til vekt?
Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg var hvertfall svært fornøyd med min Emmaljunga Cerox, men det er en stor vogn. Jeg hadde garasje jeg satte den i, men hadde jeg bodd i blokk og måttet ta med opp trapper hadde jeg ikke valgt den Utover det var den behagelig å trille, solid, god på all slags terreng og komfortabel for junior.
**Frøken84** Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 jeg har edge. veldig fornøyd med den foruten tyngden! så nå har jeg satt den bort til vi skal ha flere og kjøpt meg en oth som jeg er veldig fornøyd med=0)
Knøttefrøken Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 jeg synes de er kjempefine, men de veier jo rundt 20 kg så ALT for tungt for min del. like tunge som simo hvis ikke mere
*Smiley* Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Har edgen er knallfornøyd. Men syns den er noe dritt å gå med i butikker.Store hjul og tar mye plass.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 emmaljunga veier IKKE 20 kg. bare så det er sagt. tror den veier 9 kg.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Bare godord å si om vår Emmaljunga City Cross med løs hardbag som ekstrautstyr. Lett å god å trille, justerbart styre, vendbar sittedel og ikke minst lett- 11 kg som sportsvogn- dermed lett å få inn i bil.
Mamsen87 :) Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 har emmaljunga scooter! veldig fornøyd med den!
**Frøken84** Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 mumitrolletermammantilmille : emmaljunga duo edge veier 18,5 kg. men det finnes andre emmaljunga vogner som veier mindre;o)
Alba44 Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Er storfornøyd med vår Emmaljunga city cross!
3 nydelige jenter <3 Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 Jeg har hatt 4! Emmaljungavogner.. Jeg synes bagen til Emmaljunga er den aller aller beste. Den er i mine øyne uslåelig, ihvertfall med 2(3) høstbarn Kvaliteten kan jeg ikke si at jeg er så vanvittig imponert over. Kvlitetsmessig tror jeg Simo er bedre
Gjest Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 jeg er nå på min andre emmis, og er super fornøyd med vogan, men som flere over her sier, edgen er svinaktig tung. jeg byttet ut den nå til fordel for emmaljunga cangaroo, og jeg digger den vogna! vil absolutt anbelfale edge, men ikke med sport cryptonite understellet, det er for tungt, tungt å trille og tungt å løfte.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Da har jeg vel et annet understell da. Har krom understell. Det veier sikkert mindre.
Mamma til snart 4 Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 jeg har emmaljunga edge med sports stellet, kjempe bra vogn, ikke tung synes jeg, tar den inn/ut av bilen mange ganger dagen, kjempe god å kjøre og tåler mye;) men så liker ikke jeg simo eller basson sine vogner heller da. . .
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Jeg har en emmaljunga duo. Vet ikke ka mer den hete. Vogna e fra 2000, har vært brukt til 3 barn før den nå er i bruk til lillesnuppa. Ikke noe som feile vogna. DEn e like fin som ny syns æ da. Datteren min vil ikke ha den til sin lille pga den er tung og skjev og tar stor plass. Noe som æ overhodet ikke e enig i, men så har æ heller ikke vogndille slik som ho. Merker ike noe til den påståtte skjevheta heller. Vogna har stor bag, noe som e en fordel. Lillesnupp e 8,5 mnd nu, ligg fortsatt i bagen i voksiposen. De fleste vet vel kor stor plass voksiposen tar. Hadde ho i en simovogn i oktober. da var ho 3 mnd, og det ble trangt med voksien nedi der. Men det var en sånn med mykbag som står oppi sportsdelen. Ellers har æ LITEN peiling på vogner. Har 3 barn og har aldri hatt en ny vogn. Dvs Eldstejenta fikk ny Simo sportstrille i dåpsgave for 20 år siden...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 vi har E city cross (kombi) og er veldig fornøyd med den! må opp noen trappetrinn for å komme inn i blokka vår, da "drar" jeg den bare etter meg. funker fint på all slags føre og underlag. lett å slå sammen, og enkelt å skifte mellom bag/sport om man har duo vogn (tror city crossen er av de letteste emmaljunga-vognene (?) men nå har det kommet en ny modell jeg ikke husker navnet på, som også virket bra... )
**Frøken84** Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 sports understellet er vell det tyngste på edgen ja... men jeg synes nå det er det peneste;0)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 18. april 2008 #19 Skrevet 18. april 2008 Da har du ikke sett mitt understell. Hehe. Har krom. Men jeg har ikke sett noen andre som har det. De jeg har sett er sånne gråe, matte greier. Mye finere med et som skinner litt:)
Kvitrebekk Skrevet 18. april 2008 #20 Skrevet 18. april 2008 Jeg er kjempefornøyd med min Edge. Og i motsetning til andre her synes jeg ikke den er tung. Synes den er lett og behagelig å trille og kjempeflott. Ville aldri byttet!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 det kommer an på hvilken du velger av emmaljungaene. emmaljunga city cross veier ihvertfall 11 kg, mini er 15 mnd nå og jeg har hatt den til han siden han ble født. er storfornøyd med valget, og vekta avgjorde at det ble den fremfor simo. er kjempelett å gå tur med i all slags vær, i tillegg til at LILLE meg syns den er enkel å dra ut og inn av bilen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå