Gjest Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg har grønne planter i alle størrelser og fasonger. Vet ikke navnet på alle, men det er helst slike som tåler litt for jeg har ikke grønne fingrer, ikke lysegrønne engang
Libido- Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Bare grønne. Og orkidee. Klarer ikke "bestemor-blomster" =)
Scorpiogi Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 en flamingo tre kaktuser av ymse slag, to sånne jeg ikke husker navn(en eller annen palmesort, også favoritten, Zamioculcas. Genial blomst!!!! Har hat den ene i 4 eller 5 år nå, og vannet kanskje15 ganger, hehe.. Den blir bare finere og finere.. Stortsett bare grønnplanter.. Åsså har jeg plantet basilikum da )
Gjest Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Aner ikke, de er mannen sine, jeg er ikke så glad i potteplanter, og siden han jobber 2 uker av gangen vekke, så har de fleste dødd ut... Nå har han lært, så han sender meg en melding hver gang han mener jeg bør vanne de 3 som fortsatt overlever;)
mamma-til-4 Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Etter at jeg fikk barn nummer 2 som klatret,rev ned og fikk tak i det meste på en utrolig måte,så skiftet jeg ut potteplantene i stuevinduene med ekte plastik:) Syntes det blei litt slitsomt å skuffe jord fra stuegulv og tepper hver dag:) MEN har fått mye skryt av de fine plantene mine,hvor folk spør hvordan jeg klarer å holde de så flotte hahahaha! Da knekker jeg sammen i latter og sier :bare ta på de så skjønner du hvordan jeg klarer det:) Ellers har jeg et par stoooore,grønne "gulvplanter" som er ekte og som faktisk lever etter mange år i mitt hus...helt utrolig:) Når minstemann blir stor nok til å ikke rive ned så kommer det sikkert noen fine planter man kan ha i stuevinduet.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Ikke så veldig mange hvertfall, sist jeg sjekket hadde ikke fingrene mine blitt grønne nei. En orkide som vi fikk etter at Jonas ble født, en Saminoculas (eller noe sann) grønnplante som synger på siste verset den også... Et stort dragetre, Dracena som står på gulvet sammen med en noe mindre Yuccapalme lignende sak. Så har jeg to kunstige buksbom baller i gangen og 2 kunstige hjerteformede eføy ting på soverommet...
Gjest Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Sånne grønne fra Ikea som klarer seg godt selv;) Orker ikke noe sånn som må ha SÅ mye vann og så og så ofte, da dør de nok=/ Har også orkidèer;)
nickoline og supermann Skrevet 17. april 2008 #12 Skrevet 17. april 2008 2 små grønne og en orcide jeg prøver å få til å komme igjen.... blir for mye styr med blomster... kjøper avskårne av og til...
Gjest Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 En liten grønn plante i hvert kjøkkenvindu, en lavendelbusk og en bonzaitre som min kjære MÅTTE ha hehe liker best å ha buketter med roser, peoner, tulipaner e.l. men har ikke fått vært på butikken å kjøpt det enda..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 har bare orkidèer jeg, er det eneste som overlever. Pleier å kjøpe en bukett med roser, tulipaner e.l. innimellom da
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Jeg sier bare PLASTIC IS FANTASTIC:):) (skrives det sånn)? Har EN ekte blomst da! En hvit ildtopp:)
*Kleopatra Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 Har for tiden: 1 hortensia 1 orkidè 1 potterose 2 grønne "kuler" (fake) tulipaner
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. april 2008 #17 Skrevet 17. april 2008 Ingen. Eller. Hadde en grønnplante som avled nå i vinter. Den har stått i ei krå og nå har den (teller) 7 skudd. Lange stykke tynne stilker. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den. Tror avfallsselskapetsøker etter slike.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. april 2008 #18 Skrevet 17. april 2008 Bare grønne planter, mest palmer og en kaffeplante!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå