Gå til innhold

Pokker disse Cerazette-pillene!!!! Noen med samme erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte i juli 2007 og begynte på Cerazette i september. Alt har gått knirkefritt inntil for en snau mnd siden. Fra jeg begynte og til da hadde jeg ingen blødning eller bivirkninger av noe slag. Men for en mnd siden fikk jeg tilbake mensen. Det er jo helt greit det og jeg hadde mensen i en drøy uke, motfor to dager som jeg ellers bruker å ha det. Greit nok det også, men en uke etter at mensen var ferdig så begynner det jammen meg på'n igjen med mensen. Denne gangen varte den en ukes tid. Er dette riktig, da? Har ikke slurvet med pillene og har tatt de til riktig tid, alle sammen. Jeg gidder da ikke å ha mensen annenhver uke.....?

Noen som har oplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her og har snakket med mange som har samme erfaring... blødninger i tide og utide...sluttet på de etter 1 mnd jeg...

Skrevet

Hadde dere fått mensen før dere begynte?

Skrevet

Jeg tror det er veldig mange med samme erfaring som deg. Jeg brukte dem fra en mnd etter fødselen og frem til jeg fikk mensen tilbake, da ble det bare tull. Styrtblødninger som holdt på i ukesvis. Slutta brått. Så nå er det bare kondom her i gården. Kjipt, men tross alt bedre enn å blø konstant.

Skrevet

Jeg har akkurat kastet alle mine Cerazetter i søpla. Gikk veldig fint, uten en eneste blødning i 6 mndr, og så braket det løs. Blødde konstant i 6 uker. Så nå bruker jeg ingen prevensjon. Har bestilt legetime i dag, så jeg får tenke litt over hva annet jeg vil prøve.

Skrevet

blødde omtrent fra jeg starta på dem til jeg slutta. ca 3 mnd. heiv dem laaangt..

Skrevet

men må jo innrømme at dem fungerer jo som dem skal da. som prevansjon...blir jo ikke barn når man blør i ett sett og mister fullstendig sex lysten...

Skrevet

Til nå har jeg mensen ca. annenhver uke. Dritt....

Kroppen min liker ikke hormoner tydeligvis, alle piller jeg har prøvd gjør at jeg blør, hormonspiralen var bortkastet, jeg blødde bare mer og mer med den.

Eneste som har funka var Nuva-ringen, eneste bivirkningen var at jeg ble tørr nedentil.

Skrevet

Samme dritten her, bortsett fra at jeg fikk mensen igjen, blødde i 5 uker, hadde 5 dagers pause og startet igjen for 2 uker siden. DRITTLEI!

(Ps. Medisiner skal ikke kastes i søpla, men leveres inn på apotek. Tenk på hva cerazette og andre piller gjør med dyr som måtte være så uheldig å få det i seg.)

Skrevet

Personlig så har jeg kun brukt de i ca 8 uker og ike hatt noen blødning.

Har to venninner som anbefalte det til meg.

Hun første har brukt de i 5 mnd(etter fødsel) og har ikke hatt noen blødninger.

Hun andre har brukt de i over ett år (ikke født) å har kun hatt noen små blødninger. Noe som vist skal være normalt for å få opprenskning i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...