**paradis;) Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg har prøvd inne på barnevogndebatten uten å få respons, så derfor prøver jeg her... Noen som har erfaring med denne vognen? Jeg har såå lyst på en Baby Jogger Q serie. Har tenkt å bruke bag på den i starten, men sportsdelen kan brukes fra ca 6 uker - med sånn innleggspute. Skulle gjerne hørt fra noen som har hatt den om hvordan de likte den! Noen andre som har vurdert denne vognen?
**paradis;) Skrevet 17. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. april 2008 her er en link for å se vognen http://www.babyjogger.no/prod_qseries.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå