pingu...... Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 * At noen forbanna kjøtthuer sitter og synger jævlig falsk til Celine Dion, som jeg forøvrig også hater som pesten, rett utenfor rønna her........noen som har en rifle å låne meg, eller er jeg nødt til å fysisk gå ut og ty til verbal utskjelling av verste sort?? * At symptomatikk, holdninger og handlinger i forhold til en diagnose er så vidt forskjellig beskrevet i 3 forskjellige bøker.....noe som gjør at jeg er på randen til forvirring og regresjon...gaaaaaaaaaah
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Vær nøye med hvilket stadium du regregerer til, da - vil ikke at du skal begynne å male med bæsj på veggene og sånn. Psykologistudent?
pingu...... Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 et sånt stadium har jeg forøvrig aldri vært på, så en sånn regresjon kommer aldri til å skje for min del. psykologistud...omg nej....sykepleierstudent.
danieI Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 hvem syke verden bor du i hvor det finnes mennesker som synger etter ..det der? sinna damer og damer med rifle er forresten litt småsexy.
pingu...... Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Syke verden...vestlandet???? Å synge til sånt er jo direkte.....hat. Hvis sinte damer er sexy så reiv jeg for noen timer siden, men ok....de ga seg temmelig fort når jeg tok de for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå