Gå til innhold

Kalorispm!!! SE HIT!

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Jeg har trent for 1464 kalorier idag og skal spise 1300 per dag.. Men. Nå har jeg trent de bort. Skal jeg spise like mange kalorier for det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du - uten å legge på deg:)

Går ut fra at du kanskje tenker at forbrenningen din vil gå ned om du ikke spiser noe, men dette gjelder jo bare over lang tid. Hensikten med å trene er jo ikke at man må spise mer - heller at man har muligheten til å kunne spise mer.

Skrevet

Ble bare litt sånn hm hva gjør jeg ån, hehe. så da kan jeg sise som før. digg !

Skrevet

Er du med i VK? I såfall er det en fin artikkel om dette på siden deres.

Skrevet

Oj, har du forbrent 1464 kalorier i dag?? Da har du vært utrolig flink:)) Kan jeg spørre hva du har trent?

Skrevet

Hei! Ja er med der.

Her er dagens trening Miss :

30 min hard pilates hjemme

45-50 minutter hard sirkeltrening, innersvingen

så gikk jeg hjem i kun oppoverbakker i 35 min :-)

:-)

Skrevet

Flinke fløyelsgrøten!!:)

Det er en så utrolig deilig følelse når man har fått trent skikkelig. Jeg har ikke fått gjort noenting på nesten en uke nå, og føler meg skikkelig slapp og dvansk:/ Gleeeder meg til jeg kan trene igjen!

Skrevet

Hvorfor har du ikke fått trent da? Tror det var ekstra digg form eg å trene i dag siden jeg vet at hverken mnann eller barn ventet hjemme, kunne slippe meg skikkelig løs siden jegh ar barnefri. Var utrlig digg. DIGG vær ute også så selv mo jeg svettet som en gal oppover bakkene var det helt herlig. Føler meg så sykt fresh nå! :D

Skrevet

Jeg har ikke kunnet trene pga ettuttak og egginnsetting i forbindelse med prøverørsforsøk. Har vært utrolig stinn og støl i magen, nesten ikke klart å gå. Men kjenner det bedrer seg nå, og i helgen kan jeg mest sannsynlig trene igjen:) Og det skal jo være bra også, mtp blodgjennomstrømmingen i livmoren!

Skrevet

Ah, forståelig! :-) Er det sånn at du venter på positiv test nå eller? Jeg kan ikke med sånt som prøverør etc, så hvordan foregår det egentlig ?

Jeg vurderer å trene litt pilates etterpå også da :-) Også skal jeg gå ned til byen etterpå å møte mann og barn, litt suprise ;-)

Skrevet

Ja, nå skal jeg teste om litt under to uker. Fikk satt inn et fint befruktet egg i går.

Det som skjer, er at jeg først ble satt på en nesespray for å bli nedregulert, dvs komme i en kunstig overgangsalder. Etter ca tre uker med dette, begynte jeg med sprøyter for å produsere mange egg. Når disse var modne og store nok, ble de hentet ut ved hjelp av en lang sprøyte som de stakk gjennom skjedeveggen og inn i eggstokkene. Så ble eggene befruktet av sæden fra min samboer. Dagen etter måtte vi ringe inn og høre hvor mange som var blitt befruktet, dette var ganske så nervepirrende. Fire ble befruktet! Så da fikk jeg inn ett, og de tre andre på frys.

Huff, ble litt langt og rotete dette her..hehe

Skrevet

Neida, ikek veldig rotete syns jeg.

Så spennende, den nålen høres veldig vond ut altså. Hvor stor er sjanse for å "lykkes" da?

Også siden du sier frys.. Blir de lagt i kulde da, og kan du bruke dem senere hvis du skulle bli gravid nå? Hvor lenge holder eggene seg etc? Hva skjer med de eggene om du blir gravid nå?

:-)

Skrevet

Den nålen var mildt sagt helt forferdelig, selv etter at jeg hadde fått store mengder smertestillende og beroligende. Men men, hva gjør man ikke for et lite mirakel..

Hvor store sjansene er nå, er litt vanskelig å si. På klinikken så sa de at alt så veldig flott ut, så nå var det egenskapene til egget som avgjør hvordan det går. Blir ulidelig spennende!

Jupp, de tre eggene blir fryst ned på sykehuset. Så hvis det ikke går bra denne gangen, så slipper jeg gjennom alt sammen en gang til. Da tiner de opp ett eller to fryste egg som jeg får satt inn. Hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid, så kan jo disse eggene brukes til å lage søsken:)

Eggene kan for øvrig oppbevares i fem år, etter det blir de kastet. Vet ikke helt hvorfor, men loven sier dette.

Egentlig er vi jo utrolig heldige da, at vi i hele tatt har muligheten til å få behandling for barnløshet. Forskningen har kommet langt!

Skrevet

Huff, jeg hater virkelgi nåler, det er min store skrekk, en gang ble jeg holdt nede av to sykepleiere og en lege for å få et stikk i armen, så da skjønner du ..

Okei, så noen egg er bedre enn andre altså.

Så da kan du altså slippe dette uttaket osv om 3 år om du vil lage søsken ja. Så stilig da :-)

Har dere prøvd lenge og hva er "årsaken" til at dere må ha hjepl? bare er sånn? Si ifra om jeg graver for mye altså.. er bare veldig interessert i alt :-)

Veldig fint at dere får hjelp ja, utrolig godt at forskningen kan hjelpe såpass :-))

Skrevet

Ja hadde sprøyteskrekk jeg også (selv om den kanskje ikke var like ille som din..haha;)), men ble litt kurert etter sprøyte hver kveld i 13 dager..hehe:)

Ja, jeg var utrolig glad for at vi fikk egg på frys, for hele den prosessen frister ikke så veldig til gjentakelse. Og en annen ting er at de kun fryser egg av topp kvalitet, som de har tro på at kan utvikle seg videre. Så da har vi iallefall et reelt håp om at dette kan gå bra:)

Vi har vært gjennom utredning begge to, og det eneste de har funnet så langt er at min kjære har varierende sædkvalitet. Dvs at på noen prøver var den redusert, mens på andre var den helt normal. Så foreløpig er det dette de mener er årsaken, så får vi se om vi skal gjennom mer utredning hvis vi ikke lykkes nå.

Du graver absolutt ikke, bare gøy at noen lurer og spør:)

Skrevet

Hehe, tenk deg hvor følt det var for meg under keisersnittet å bli stukket i over en time i ryggen, haha. ;-)

Aah. Så utrolig bra da. Høres jo ut som du har en ganske stor sjanse til å klare det. Jeg heier i alle fall på dere :-)

Hvor lenge hadde dere prøvd igjen?

Jeg håper virkelig dere klarer dette altså. Også tusen takk for at jeg ble godt informert :-)

Skrevet

Hei igjen:)

Litt treg å svare, måtte på jobb. Tusen takk for lykkeønskninger:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...