Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Hei. Jeg har en liten skatt på 2 mnd og en skatt på to år. På dagtid når broren er i barnehagen er jeg veldig lite sosial. I steden gjør jeg masse husarbeid og duller med lille. Hva gjør dere? Føler jeg burde være mer sosial, men føler ikke at tiden og kreftene strekker til
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Det varierer På tirsdag var vi på trilletur i skogen med to andre, i går var vi på babykino og i dag koser hun seg mens jeg gjør husarbeid I starten ble det mye husarbeid og en trilletur til dagen, men nå bruker jeg som du sikkert forstår heller en dag til hvert formål, så blir ikke alt halvveis hele tiden her i gården
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Varierer veldig fra dag til dag og hvordan været er. Prøver å komme meg ut av huset minst engang i uken. Trilleturer helst hver dag mtp være, varierende lengde Besøk av venner, besøk til venner Husarbeid Kjøpesenter, byen, ikea etc Også går jeg til fysio hver 14 dag med Jonas, så da kommer jeg meg ut også...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Slapper av litt innimellom,byturer,treffer venner,besøker jobben,husarbeid,scrapping,turer her dag.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 TRilletur hverdag, babysvømming en gang i uken,cafe med venninner, by/senterturer, treffe barselgruppen, gå hjem til/ha besøk av venninner med og uten barn. Rydde, ol, leke med snuppen. Stortsett fullt program hele dagen:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Husarbeid er det jeg sist av alt setter av tid til. Istedet forsøker jeg å sove en lur sammen med han lille om jeg trenger det på formiddagen. Likeledes forsøker jeg å stelle såpass med meg selv, sånn at jeg ikke ser ut som et takras, og dermed føler meg vel nok til at jeg kan komme meg ut å lufte meg og ungen. Som regel triller jeg tur hver dag, jeg trenger trimmen og lyset, han elsker turen og alle blir glade hehe. Et par av dagene møter jeg venninner, eller familien, eller jeg går tur alene, handler, shopper. Som regel lager jeg middag til kjæresten kommer hjem, eller jeg gjør det når han kommer. Ellers går dagene veldig av seg selv med mating av den lille, lek og kos. Helgevasken av hus er det ikke jeg som gjør, det gjør vi sammen en dag i helgen, ellers gjør han det. Klesvask tar ofte jeg, han er flink til å brette rene klær.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Gåt turer med vogn og hund hver dag, gjør litt husarbeid hvis jeg rekker det, handler og shopper litt, leker og koser med snuppa, besøker venner og familie.. Må ta meg sammen og besøke de på jobb snart!!! Dagene går jo så fort!
mamma07&09 Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Går også tur med vogn og hund hver dag :-) Ellers er det husarbeid, handle mat (prøver å shoppe masse en dag i uka), kose oss inne, få besøk eller dra på besøk ca 1-2 dager i uka. Trives godt i eget selskap og har egentlig mer enn nok med baby og hund. Er alene annenhver måned. Når mannen er hjemme, blir det litt flere by/senterturer og litt mer besøk for da tar han med seg bikkja overalt, og jeg bare har mini (ammer enda). Jeg elsker å kose meg hjemme sammen med jenta mi og gruer meg til den dagen jeg må begynne å jobbe igjen :-( Heldigvis noen mnd igjen da :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Treffer venner hver dag- stort nettverk. Lunsjer hjemme og ute, turer, cafe, drar til byen osv. Koser oss masse, nyter permisjonen til det fulle! Tror jeg har veldig mye overskudd..
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Jeg har en jente på 8 uker. Jeg er fulltids student og er for øyeblikket i praksis. Så ingen trilleturer, byturer eller noe annet som er behagelig. fult kjør alle dager med levering av de to andre guttene( 1,5 og 3 år) i barnehagen. Når arbeidsdagen er over er det husarbeid+ være sammen med ungene.
Sannali Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Har baby på 3 måneder og triller tur så og si hver dag med barselvenninner, en sjelden gang alene med iPod´en til selskap. Ellers er det babysvømming, babysang og barseltreff på faste dager så vi har ikke sjans å kjede oss. "Stakkar" mannen min kommer hjem til tomt hus flere ganger i uken han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå