Gå til innhold

Kvalm?


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Noen som er blitt veldig kvalm? Jeg er litt kvalm, og har vært det siden 3+4. Er i dag 5+2. Er verst på formiddag. Men ikke så ille at jeg kaster opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært heldig sånn sett!

Før jeg testet positivt var det noen dager jeg var sinnsykt kvalm, men det trodde jeg bare kom av ting jeg hadde spist. Eller at jeg var syk. Men skjønte jo litt mer av det da jeg fant ut jeg er gravid :)

Kan bli litt kvalm av og til nå, men da er det samme som med deg, ikke så ille at jeg kaster opp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er ektremt kvalm og jeg kaster også opp en del, har vært det i to uker og er 6 uker på vei. har fått tips om og spise lite og regelmessig, har ikke hjulpet, men små salte kjeks har hjulpet litt. ha en pakke ved sengen og ta en før du står om du er ille om morgen, for da vil den værste gallsyra bli litt nøytralisert må ikke være salt kjeks for mye salt er jo ikke bra men det er best me nøytrale kjeks, jeg er værst om morgene kommer meg nesten ikke på jobb og om ettermiddag/ kveld har en god periode på dagen så da prøver jeg og spise. har til nå gått ned 2 kilo.

vist ikke står det en del om kvalme i siste nummer av Gravid bladet.

God bedring videre. Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på helsekosten idag å kjøpt ingefærkapsler som jeg har hørt hjelper mot kvalmen. Jeg har vært småkvalm hele veien, er 8+4 idag og denne uka har jeg vært hjemme fra jobb pga ekstrem kvalme. Så da får vi se om kapslene fungerer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er tidlig å si, men synes du de hjalp? Jeg er også fryktelig kvalm.Egentlig konstant hele døgnet. Nesten ikke til å holde ut. Er kapslene store å svelge tro? Håpe de hjelper dæ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de var hønn svære! sugetabletter da, men de smakte hestemøkk så jeg svelga den hel igår. har jo bare tatt en tablett så det er vanskelig å si. men jeg har snakka med flere som har brukt de og sier de virker. det tar viss ca 1 uke før man merker virkninga. jeg prøver nå, hvis ikke det funker var det bortkasta 160 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun på helsekosten anbefalte meg et armbånd som skulle presse på et akupunkturpunkt på håndleddet. det skulle også hjelpe mot kvalmen. det var det faktisk ei på jobben som anbefalte og, så det er flere muligheter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...