Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommet tilbake fra ultralyd!

Det var ikke så lett å se da..det så jo bare ut som en bønne der inni, men vi så at hjertet slo, og det var veldig godt :)

Så var det ikke så lett å få en nøyaktig termin heller, men det blir fortsatt i slutten av november da ;) rundt åtte uker nå ca.

Bare en liten oppdatering fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Tenk så mye som skjer fra nå av...;).

Skrevet

Ja, jeg gleder meg veldig!

Skal på ny ultralyd om 4 uker, da er jeg ca 12.

Så neste kontroll når jeg er ca 16, så ultralydtermin uke 18, ny kontroll uke 20, med muligens innleggelse.

Får ekstra oppfølging denne gangen siden det ikke gikk så bra sist..

Det er jeg glad for, men har likevel en god følelse denne gangen :)

Skrevet

Hei.

Så godt at ting så bra ut. Ble bare litt nysgjerrig på hvorfor du evt blir lagt inn? Jeg er 6+3 på vei og mistet også i siste svangerskap da i uke 16. Blir som deg fulgt godt opp og skal til første kons med UL i slutten av uken. Vet ikke enda hvordan de følger opp resten men da vi mistet var det snakk om evt innleggelse. Derfor litt nysgjerrig da vet du.

Skrevet

Jeg mistet i uke 23. Man tror liksom man er trygg etter 12.uke, men det er jo hele tiden en risiko for at ting går galt, som vi har erfart.

Jeg har en god følelse denne gangen da ;)

Det er bare snakk om innleggelse dersom situasjonen tilsier det, enten fysisk eller psykisk sa legen min.

Det kommer litt an på hva jeg vil (hvor trygg jeg føler meg), og hvordan situasjonen min er, om jeg har hatt blødning e.l.

Det blir i så fall rundt den tiden jeg mistet sist, gjerne litt før.

Jeg fikk tidlig vannavgang i uke 19, så det er det som skal holdes under kontroll. :)

Vi vet ikke hvorfor det skjedde.

Hva skjedde med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...