Gå til innhold

I går ble jeg belært :-( (Samme som på 90+)


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Svigermor+min mor+min mann skulle "lære" meg hvordan jeg skulle leve for at barnet skal ha det bra, og for at jeg ikke skulle legge på meg..... Ble så lei meg!!!!!!!!!! JEG ER IKKE DUM I HODET........... Jeg er faktisk veldig flink. Trener minimum 6 timer i uke

(går turer+svømmer) og jeg prøver å spise så "riktig" som mulig. Er i dag 5+2 og har gått ned 100g hittil. Tar også folat og omega3. Det er ingen som vil så mye som meg at babyen skal ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ måtte bare få ut litt frustrasjon......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig gjort at de skal være slik.

Som du sier; du er jo ikke dum i hodet, å gjør såklart det som er best for deg og babyen din! :)

Hvis du trener 6 timer i uka, passer på kostholdet tror jeg faktisk du er flinkere enn mange andre!

Håper du klarer å fortelle dem hvor "skapet står", selv om jeg vet det er vanskelig. Hvis de tror det er greit å belære deg, vil de mest sannsynlig ikke slutte med det heller...

 

Kos deg med svangerskapet!

 

(Å du, trenger du å få ut lit frustrasjon en annen gang vet du hvor du finner oss!)

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk Tullfina *gravid* :-) Ja det er jammen godt å ha dere jentene her inne:-) Godt å få ut frustrasjonen! Nei jeg kommer ikke til å la dem fortsette! Godtar det ikke! Dessuten har spiren godt av en glad og fornøyd mamma. Ikke en som er lei seg og bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som skal bære fram denne babyen, og selv om noe var riktig for dem( svigermor og mor) så er det ikke sikket det er riktig for deg. Hvert svangerskap er helt individuelt, så det er viktig at du forteller dem at du gjør alt for at barnet ditt skal ha det bra!.

Det er jo hyggelig med råd, men det får da være grenser....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg...:( da kommer du iallefall til å få MASSE tips og råd om hvordan du skal ta deg av babyen også.. Nok av folk som skal legge seg oppi det! Får bare sette ned foten å si HOLD KJEFT, å så får du heller skylde på hormoner om de blir sinte:) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde jeg ikke finni meg i heller, hadde en svigermor som skulle være behjelpelig med hvorfor bebis gråt når jeg fikk første. Sånn kanskje bleien er for stram, buksen er for stram bla bla- jeg sier neida hu er bare trøtt!! Har alltid vært sikker på meg selv som mamma;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og det er jeg også! Har passet barn siden jeg var et barn selv, og i enkelte tilfeller nesten vært en "mor" for dem. Så jeg er faktisk sikker på meg selv som mor jeg også. Men har aldri vært gravid før, men mener jeg er ganske fornuftig likevel:-)

Tusen takk for oppmuntrende svar alle sammen!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det må være utrolig frustrerende og sårende!

 

Håper du klarer å si ifra om at du ikke setter pris på slike "intervensjons", uasnett om det er ment godt eller ei :-)

 

Lykke til, og stol på deg selv!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...