Gå til innhold

Halloooooooooo Yppert!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du ikke at jeg snakker til deg eller???

Hvorfor snakker du østlandsk? Hvor er du fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PS... det var jo ikke lov til å diskutere personer/nick her inne:-) Jeg bor i Trondheim, men er opprinnelig en lett blanding av bastard og neger, da skitne gener har forkludret det genetiske opphavet i den orginale slekta:-) Østlandsk ja!!!

Skrevet

Huff da :-(

Hvordan østlandsk da? Hvor er du fra?

Skrevet

Jeg gjør forresten alt for å irritere modde nå, hun irriterer ræven av meg, plutselig i går hadde hun slettet alle innleggene mine igjen, og helt uten grunn! Fatter ikke problemet hennes. Men jeg driter i henne, nå er jeg mest interessert i deg!

Skrevet

åhhh... ja men jeg har da ikke slettet dine innlegg...hehe

Skrevet

Nettopp derfor jeg liker deg ;-) Men du, hvor er du fra? Har ikke tid til å jatte, gullet vil ut på tur, må stikke!

Skrevet

Vet du hemmeligheten hans?

Skrevet

Den hemmeligheten kan han ha for seg selv, jeg vil bare vite hvor han er fra jeg. Kanskje svaret sier mer enn vi først skulle tro :-)

Skrevet

har notert nicket ditt og IPn allerede tjukka!!! du får besøk:-)

Skrevet

Velkommen tilbake!

Skrevet

PHØØØØ. Du liker ikke bastarder som er blanding av neger og annet pakk!!! ikke min skyld at den genetiske blandingen i denne kroppen, med østlandsk tale er i forfall:-)

Skrevet

Joda, jeg liker deg! Faktisk så mye at jeg muligens må revurdere mine holdninger... :-s

Skrevet

phøøøø.. tenker du satt der med dårlig samvittighet også prøver du å innynde deg på nytt:-) og den elefanthusken min, glemmer aldri:-)

Skrevet

Elefanter er yndlingsdyrene mine!!!! Dårlig samvittighet er noe av det mest ubrukelige og unødvendige som finnes forresten.

Skrevet

du prøver bare å ro deg unna, etter dine ufordragelige angrep på meg som trønder, samt at du oppdaget at jeg var skikkelig bastard som snakket østlandsk....:-)

Skrevet

Roing er ikke for meg. Jeg er en landkrabbe. Østlandsk er da bedre enn trøndersk. Bare skulle ønske du turde si hvor på østlandet du stammer fra, slik at jeg kan utelukke en stygg mistanke...

Skrevet

næhhhh... jeg fikk et tiilbud her oppe jeg ikke kunne si nei til, derfor ble jeg trønder:-)

Skrevet

Men den stygge mistanken vil du ikke at jeg skal ha garantert!

Skrevet

det trenger du ikke:-) jeg er laaaaaaaaaaangt fra stygg... men god natta:-)

Skrevet

God natt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...