*inepetrine* Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er det noen som har noen erfaringer med denne å dele med meg? Gjerne positive...Jeg er så usikker på om jeg skal/bør kjøpe den. Setter pris på tilbakemelding:-)
*Lunamor* Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hei Skybertine, Jeg er nå inne i min 4 pp, men i denne pp har jeg tatt i bruk clearblue fertilitetsmonitor. Jeg venter i spenning for å se om det har klaffet denne mnd! Fant eggløsning på dag 11 og 12. Er veldig fornøyd med den så langt, og den er enkel i bruk. Tror at man bruker like mange penger på el-tester og graviditetstester iløpet av prøvetiden, som man gjør ved å kjøpe denne.Hørte at noen som var her inne tidligere ble gravide på 1 pp ved hjelp av den.Selvsagt gir den ingen garanti for å bli gravid, men større sjanse for å treffe på. Jeg anbefaler den på det sterkeste
*inepetrine* Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Hei Luna Jeg har ikke vært prøver så lenge,men har så langt brukt vanlige eggløsningtester fra clearblue digital. De gir utslag på dag 13-14 som regel så er usikker på hva som egentlig blir forskjell på disse og monitoren? Den må vel taes i bruk fra første dag i syklusen? skybertine
*Lunamor* Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Ja, den kan tas ibruk på dag 1-5 i syklusen. Denne monitoren er veldig gunstig dersom man har lange sykluser som jeg har, og demed må bruke veldig mange el-tester for å finne el. Hvis du lett finner el med vanlige el-tester så er det kanskje passende for deg å fortsette med de Forskjellen på monitoren og el-testene blir at monitoren gir deg et fertlitetsnivå daglig utifra urinen din rangert fra lav-høy og max fertlitliet. Dermed slipper man å tolke styrken på streken opp mot kontrollstreken som man vanligvis må gjøre med vanlige el-tester. (du kan forresten se en video-brukerveiledning på clearblue sine hjemmesider av monitoren)
¤mamma¤ Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Jeg bruker Persona sin fertilitetsmonitor og er VELDIG fornøyd! Har kun brukt den for å bli gravid, og det ble jeg begge gangene på 1pp:) Mistet dessverre den siste graviditeten, så nå er jeg i gang igjen. På dag 13 nå.... Liker å ha kontroll, og det gir en fertilitetsmonitor deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå