Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er så øm i nederste del av magen, noen cm over skambenet. Har hatt masse stikninger og "verking" nedi der helt siden helgen, og nå har det begynt å bli så ømt der at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Uutholdelig å ha på seg klær, både skjørt og bukser er ille. Til og med da sambo stakk nesa litt for hardt inntil i går for å nusse på magen var det vondt. Det er sikkert normalt (som alt annet i et svangerskap, alt er jo normalt jo) men er det noen andre som har det sånn??
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Har opplevd det samme slev, startet tidligere denne uken. Alle klær er for trange.. Jeg er i 24. uke nå - hvor langt er du på vei?
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 14+5 og alt er vondt å ha på seg. Til og med mammaklær med strikk. Har prøvd både å dra linninga over magen (når jeg sitter) og under magen, men knøttet vil visst ikke ha noe der... Gleder meg egentlig bare til å komme hjem fra jobb og hive meg i joggebuksa mi. Skulle hatt hjemmekontor om dagen tror jeg, så kunne jeg laffa rundt i morgenkåpe
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Jeg vet! Lille prinsessen min vil heller ikke ha bukse over magen.. Jeg klippet opp alle buksene og tightsene mine - og det hjalp (men ser jo ikke så bra ut) Jeg tror dette er vanlig! Det gav seg etter noen uker (hadde det rundt dine uker), men har desverre kommet tilbake nå ;( I en litt annen form!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Da får jeg vel bare holde ut da! Gått en uke snart nå, så da krysser jeg fingrene for at det snart gir seg for oss begge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå