Gå til innhold

Trenger noen ideer ang. guttenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en gutt til og har, som så mange andre, problemer med å finne navn.

Samboeren har lagt sin elsk på Theo (etter arsenalspiller Theo Walcott), han vil også ha dobbelt navn så han har hengt seg helt opp i Theo Alexander. Jeg er liksom ikke helt med, men har lovt å vurdere det om vi finner navn som klinger bra..

Så, er det noen som har noen fine forslag? Er det i det hele tatt noe som passer sammen med Theo?

Kom gjerne med andre nanvforslag også, takknemlig for alle bidrag=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Theo Alexander var jo fint!

Andrè passer til alt :-) Theo Andrè.

Ellers kan en bruke:

Theo Andreas

Theo Kristoffer

Sikkert mange andre navn også, men kommer ikke på så mange i farta :-)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

syns ikke de over her var så fine... men syns Theo alexander er veldigt fint navn=)

jeg håller med din samboer der=)

Skrevet

jeg synes theo er mer hunde navn jeg. men det er min mening. men synes at aleksander var veldig fint da=)

Skrevet

Jeg synes Robin og Vegard er fine navn. Men de passer jo ikke sammen med Theo..

Skrevet

huff da.. hehe..

Det minner meg mer om bamsen Theodor =)

Skrevet

Nei! Andre, Andreas og Kristoffer - klinger ikke bra synes jeg... Alexander er finere da - men jeg synes kanskje at Theo klinger best for seg selv. Fint navn - trenger ingen ekstra ;)

Skrevet

Trenger ikke passe med Theo, jeg er glad for alle forslag=)

Vi har vært innom Robin, men fordi vi er fan av dr.Phil så syns vi det blir litt feil. Vi har en sønn som heter Philip, skjønner du.. hehe.. (Kona til dr.Phil heter Robin, for de som ikke visste det, så Philip & Robin virker litt fanatisk på oss.. hehe)

Skrevet

min gutt på 3 mnd hetter Adrian, syns at det er et utroligt fint navn;) kongelig er det også...he, he;)

Skrevet

Theo Alexander klinger fint i mine ører :)

eller Theo Sebastian?

Har dere vurdert Ruben forresten?

Skrevet

Adrian er et flott navn, men det er allerede en adrian i familien.. =)

Men bare å fortsette med forslagene=)

Skrevet

jeg har og en adrian_:)å ei martine..nå kommer noah om noen mnd;)

sleit kjempemasse selv med guttenavn denne gang..men tror d blir noah..begynner å bli vant med d nå:)

Skrevet

Syntes Theo Aleksander er veldig fint.

Selv skal vår lille tass hete Storm ;)

Skrevet

Her har vi martine og philip=) Noah er et kjempepent navn da =)

Skrevet

Storm var et spesielt navn.. Jeg vet det er brukt i USA, men har ikke hørt det navnet her i Norge.. Men litt stilig, faktisk =)

Skrevet

Jojo 79: Ja det er ikke så vanlig her til lands ennå :)

Men det er navnet vi begge er enige om og vi liker det veldig godt :)

Skrevet

C&augustgutt08:

Skulle ønske vi også fant et navn som bare sier "klikk" for oss, som BEGGE er enige i.. hehe.. Heldiggriser som har det klart=)

Skrevet

Ja vi var heldige sånn :) Men kan jo hende vi ombestemmer oss etter å ha sett han, kanskje han ikke passer til å hete Storm. Er førstegangs så vet ikke hvordan det er jeg :) Men har hørt om folk som har navnet klart, så ombestemmer de seg når de ser arnet første gang.

Skrevet

Theo Alexander var et nydelig navn:)

Skrevet

Adrian skal nurket vårt heite :)

Va usikker først på om jeg likte det, men etter at vi hadde bestemt oss og brukte det navnet når vi "snakka til han" er jeg HELT sikkerpå at jeg ikke vil angre :)

Skrevet

Hmmm... Jeg ser av svarene at samboern ikke er så på vidda allikevel... hmmmmm

Skrevet

Syns Theo Aleksander e kjæmpe fint:)

Æ har en gutt som hete Adrian Magnus. Bruke bare Adrian. Min gutt i magen skal hete Leon. Har ikke funne mellomnavn, men e ikke sikker på at d blir d heller.

Ps. Syns Storm åsså e vældi fint e jo en i hotell cæsar som hete d så e ikke så uvanli lenger:) Kjenne en litn nydeli gutt me d navnet. Blei enda finere når æ så han:)

Skrevet

madeleine skulle egentlig hete Lucas alexander om hun var en gutt, hehe...

men du får ikke lov til å bruke det jojo79 for jeg skal ha en gutt som heter det :P

Skrevet

Ikke Robin!!! Men hva med Tobias? Trym? Begge passer jo med Aleksander.

Skrevet

Vicks: Din kan hete Lucas alexander for det, vi får bare bruke Theo og Lucas når de leker sammen.. Hvis du kjapper deg med å lage denne gutten da.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...