Gå til innhold

tilbehør til fiskekaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen spennende måter å lage fiskekaker på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiskekaker, poteter, grønnsaker og makaronistuing. MÅ ha makaronistuing til fiskekaker!!

Skrevet

Vi er såpass kjedelige at vi kun har poteter, smeltet smør og raspede gulrøtter vi da :)

Men jeg synes det er godt med soyasaus på potetene og dippe i Tabasco, men det er meg... Hi, hi.

Skrevet

Her er vi veldig glade i å spise fiskekaker som burgere!! Kjempe godt!

Bruker å ha hvitløksdressing, tomat, salat, sylteagurk og ketchup i brødet sammen med fiskekaker. Spiste det senest igår :)

Ha evt stekte poteter etc ved siden av...

Skrevet

Må ikke glemme rødløken forresten, namme!!!

Skrevet

Smørdampede mais,potetsalat,agurkmix evnt.rømme..

mmmmmmmm.

Skrevet

hvordan lager man potetsalat da?

Skrevet

Revne gulerøtter, finhakket vårløk, litt remulade og moste poteter til minsten på 18 mndr. Vi andre spiser også det, men vi trenger jo ikke grovmoste kokte poteter til da... :-)

Ellers pleier jeg å lage en dansk husmannssaus til som heter persillesaus. Det er en hvit saus, men du har i masse oppklippet kruspersille når smøret smelter og lar det svitse litt i kjelen sammen med smøret (veldig viktig med den rekkefølgen) uten å svi det brunt, før du har i melet og jevner med melken. (Sausen blir best hvis du søter den med litt sukker etter smak og behag.)

Skrevet

Kokte, avkjølede poteter i biter, rømme el lignende, litt majones, purre og kanskje litt revet eple hvis du liker det, salt og pepper.

Men det står jo mange gode oppskrifter på nettet om dette da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...