gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 noen spennende måter å lage fiskekaker på??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Fiskekaker, poteter, grønnsaker og makaronistuing. MÅ ha makaronistuing til fiskekaker!!
Dotten Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Vi er såpass kjedelige at vi kun har poteter, smeltet smør og raspede gulrøtter vi da Men jeg synes det er godt med soyasaus på potetene og dippe i Tabasco, men det er meg... Hi, hi.
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Her er vi veldig glade i å spise fiskekaker som burgere!! Kjempe godt! Bruker å ha hvitløksdressing, tomat, salat, sylteagurk og ketchup i brødet sammen med fiskekaker. Spiste det senest igår Ha evt stekte poteter etc ved siden av...
To tette + snart ei med flette Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Må ikke glemme rødløken forresten, namme!!!
Little Dreamer Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Smørdampede mais,potetsalat,agurkmix evnt.rømme.. mmmmmmmm.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. april 2008 hvordan lager man potetsalat da?
monshimon Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Revne gulerøtter, finhakket vårløk, litt remulade og moste poteter til minsten på 18 mndr. Vi andre spiser også det, men vi trenger jo ikke grovmoste kokte poteter til da... :-) Ellers pleier jeg å lage en dansk husmannssaus til som heter persillesaus. Det er en hvit saus, men du har i masse oppklippet kruspersille når smøret smelter og lar det svitse litt i kjelen sammen med smøret (veldig viktig med den rekkefølgen) uten å svi det brunt, før du har i melet og jevner med melken. (Sausen blir best hvis du søter den med litt sukker etter smak og behag.)
monshimon Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Kokte, avkjølede poteter i biter, rømme el lignende, litt majones, purre og kanskje litt revet eple hvis du liker det, salt og pepper. Men det står jo mange gode oppskrifter på nettet om dette da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå