Gå til innhold

HELT trygt å bleike håret sant??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterveksten er så laang så nå er det på tide å fikse opp håret litt :-) men blekning lukter så kraftig? men det er helt trygt sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det anbefales..

Skrevet

jeg har stripet håret flere ganger som gravid. i tillegg vasker jeg alltid med salmiakk også. har ikke vært noe galt for min del. er jo amoniakken du er redd for? tror ikke en gang spiller noen rolle jeg altså. skal til frisør å stripe håret mitt til uka jeg.

Skrevet

men det er pga at fargen kan bli annerledes enn forventet sant?? pga hormonene vi har som gravide?

Ikke fordi det kan skade spiren? er jo bare snakk om å gjøre det 2-3 ganger i løpete av hele graviditeten? inneholder ikke ammoniakk heller.

Noen som vet? :-)

Skrevet

takk for svar :-) kan sitte med vinduet oppe slik at jeg puster inn minst mulig av stoffene :-) har hørt at det bare trekker inn i det øveste laget av hodebunnen og dermed ikke går inn i blodbanen? :-)

Skrevet

ja, det med fargen kan bli litt uforventet har jeg hørt. men er jo bare å prøve å se hvordan det går. har gått fint for meg, men ble ikke så lyst som jeg ville ha det til da.

Skrevet

Hehe, bare det ikke blit grønt eller noe :-P skal prøve:-)) Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Jeg vet ikke helt - men synes å huske at det ikke er anbefalt - om jeg var deg, så ville jeg ha googlet litt rundt og sjekket før jeg satte igang..

Skrevet

Hallo! Jeg har akkurat vært hos frisøren og stripet håret mitt! :D Anbefales, for jeg føler meg mye freshere nå. Og du trenger ikke være bekymret for at fargen vil bli grønn, for bleking fjerner pigmenter fra håret.. Noe annet med farge, og det merket jeg da jeg farget håret mitt for noen mnd siden. Den satt ikke i det hele tatt, det er derfor jeg fant ut at jeg skulle ta lyse striper..

Lykke til :)

Skrevet

Eg farget håret på søndag.var farg med bleking i. Ble ikke lyst,det ble mørkt med mye grønn skjær i. I morgen får eg peng,da ska eg farg ijen.ser helt forjævli ut.

Skrevet

Gjort dette selv da jeg var gravid, og da var det en gravid som gjorde det på meg (da stripet jeg det)

Tok avfarging 1 gang også, da falt håret av og jeg kom hjem med kort hår! :-O

LEKKERT!!!!!

Skrevet

jeg bleker håret mitt hos frisøren, med god samvittighet!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...