mamman til juliprinsesse Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Eller andre søte gardiner, som passer på babyrommet. har funnet noen nydelige på hansen&dysvik og Princess men jeg hadde ikke tenkt til å gi 500-600 kroner for de. noen som har tips til noen fine som ikke koster det? eller er det det jeg må regne med å gi for gardiner? de må være lange, helst 210.
VenterNummer2 Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 vet at både jysk, skeidar og fryd har søte, rosa gardiner. er ikke sikker på pris, men kan være verdt å sjekke!
doffine Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Jeg har kjøpt et sett rosa gardiner på ellos til 129 kr. Det er litt likt sånn lappeteppe om du skjønner? De er drit kule;-)
Carmen81 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Hei! De har kjempesøte gardiner på Living. Stripete rosa og hvit helt nydelige. Også har de liftgardiner i samme, eller med ruter. De burde du ta en titt på.
mamman til juliprinsesse Skrevet 17. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2008 Takk!!! da skal jeg se om jeg finner living og fryd på nett, trur ikke vi har noen slike butikker i nærheten. var å så på ellos på nett men syns bildene var så dårlig, vanskelig å se liksom... jysk har jeg sett og funnet noen men de var for korte..
Mummimamma;-) Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Jeg kjøpte noe koselig stoff på Hansen og Dysvik, rosa med kuer, griser og sjiraffer(!) på. Ikke dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå