Gå til innhold

Tips til hvor jeg finner rosa gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre søte gardiner, som passer på babyrommet. har funnet noen nydelige på hansen&dysvik og Princess men jeg hadde ikke tenkt til å gi 500-600 kroner for de. noen som har tips til noen fine som ikke koster det? eller er det det jeg må regne med å gi for gardiner? de må være lange, helst 210.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet at både jysk, skeidar og fryd har søte, rosa gardiner. er ikke sikker på pris, men kan være verdt å sjekke!

Skrevet

Jeg har kjøpt et sett rosa gardiner på ellos til 129 kr. Det er litt likt sånn lappeteppe om du skjønner? De er drit kule;-)

Skrevet

Hei!

De har kjempesøte gardiner på Living. Stripete rosa og hvit helt nydelige. Også har de liftgardiner i samme, eller med ruter. De burde du ta en titt på.

Skrevet

Takk!!! da skal jeg se om jeg finner living og fryd på nett, trur ikke vi har noen slike butikker i nærheten. var å så på ellos på nett men syns bildene var så dårlig, vanskelig å se liksom... jysk har jeg sett og funnet noen men de var for korte..

Skrevet

Jeg kjøpte noe koselig stoff på Hansen og Dysvik, rosa med kuer, griser og sjiraffer(!) på. Ikke dyrt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...